וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיי הנהיג מדיניות חדשה לכניסת ילדים, וספג ביקורת

נשיא ברצלונה נאלץ להתגונן על החלטתו שילדים מתחת לגיל שבע יהיו מחויבים בכרטיס. ליאונל מסי חוגג תשע שנים לבכורה

בספרד עסוקים ביממה האחרונה בהחלטה הדרמטית של נשיא המועדון סנדרו רוסיי למנוע כניסה למשחקים הביתיים של ילדים מתחת לגיל שבע ללא כרטיס. ההנחיה החדשה של המועדון תיכנס לתוקף בעוד עשרה ימים במשחק הקלאסיקו נגד ריאל מדריד וכעת רוסיי מסביר את פשר ההחלטה. עד היום אפשרו בקבוצה לילדים קטנים לשבת על ברכי הוריהם, אבל כעת בברצלונה מחייבים את הילדים לרכוש כרטיסים.

נשיא ברצלונה סנדרו רוסל. ברני ארדוב
""אני מעדיף שיגידו שרוסיי לא מאפשר לילדים להיכנס מאשר שיגידו שרוסיי הרג ילד, זה ברור". סנדרו רוסיי/ברני ארדוב

"אני הראשון שמתנגד להחלטה שקיבלתי מהסיבה הפופולארית, אבל האחריות היא מה שחשובה כאן", הסביר רוסיי בראיון ב"רדיו קטאלוניה". "אני מעדיף שיגידו שרוסיי לא מאפשר לילדים להיכנס מאשר שיגידו שרוסיי הרג ילד, זה ברור. מומחי אבטחה הזהירו אותנו שבמשחק בארסה-ריאל במקום עשרת אלפים ילדים יכולים להגיע 40 אלף. האצטדיון מכיל 140 אלף מקומות". ההחלטה הזו הייתה תמוהה בעיקר לנוכח דברים של שר הפנים הקטאלני רמון אספדלר, שטען: "מבחינתנו לא הייתה שום בעיה".

ובינתיים בברצלונה מציינים היום (רביעי) תשע שנים להופעת הבכורה של מסי בהרכב הקבוצה הבוגרת של ברצלונה. זה קרה ב-16 באוקטובר 2004 במשחק הדרבי נגד אספניול תחת פרנק רייקארד כשהוא נכנס כמחליף בדקה ה-81 במקומו של דקו. מסי היה אז בן 17 ו-114 יום כשמאז הוא רשם 388 הופעות ו-324 שערים. הבכורה של מסי הפכה אותו לשחקן השלישי הצעיר ביותר ששיחק אי פעם בשורות המועדון אבל הוא בכל זאת רשם היסטוריה כשהיה השחקן הצעיר ביותר ששיחק ב'לה ליגה'. מי ששבר את השיא הזה מאוחר יותר היה בויאן קרקיץ' ב-2007.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully