וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריטאס וילנה הדהימה את פנאתינייקוס עם 83:84

העולה המוקדמות סיפקה סנסציה אחרי הארכה. נצחונות קשים לבארסה וצסק"א, 22 נק' להופסון ב-67:87 של אפס על מילאנו

אימג'בנק GettyImages

מלבד משחק ההפסד של מכבי תל אביב בקוצ'ה ויטוריה, נערכו הערב (חמישי) שישה משחקי יורוליג ברחבי היבשת. ההפתעה הגדולה ביותר הגיעה מליטא, שם העולה הטריה למפעל, ריטאס וילנה שהעפילה מהמוקדמות, הדהימה את פנאתינייקוס עם 83:84 מטורף אחרי הארכה. ברצלונה ניצחה את פרטיזן בלגרד 60:67, צסק"א מוסקבה התגברה על נאנטר המפתיעה 59:62 וסקוטי הופסון, אקס אילת, הצטיין בשורות אנדולו אפס עם 22 נקודות, בניצחון הטורקים 67:87 על מילאנו. ז'ליקו אוברדוביץ' חזר ברגל ימין למפעל עם 84:102 של פנר/אולקר על בודילבניק קייב.

מילוש תאודוסיץ' (משמאל), ויטלי פרידזון, ג'רמי פארגו, צסק"ר מוסקבה. AP
נאלצו לעבוד קשה מאוד. טאודוסיץ' וצסק"א/AP

בית א':

בודיבלניק קייב - פנרבחצ'ה 102:84

שבע דקות לסיום, עוד הוליכה המארחת 73:79, ונדמה היה כי משחק החזרה של ז'ליקו אוברדוביץ' ליורוליג יסתיים בהפתעת ענק. אלא שברגע הזה יצאה אחת המועמדות לזכיה במפעל לריצת מדהימה, שאפשר לסכם פשוט בתוצאת הרבע האחרון 7:31. בויאן בוגדנוביץ' המצוין המשיך את הכושר הטוב מאליפות אירופה עם 21 נקודות, והוליך שבעה שחקנים בפנר שקלעו בספרות כפולות. אמיר פרלדזיץ' הוסיף 14 כשבו מקאלב תרם 11. מנגד, 21 נקודות של דריוש לברינוביץ' לא הספיקו לאוקראינים.

נאנטר - צסק"א 62:59

המארחת הקטנטנה הדהימה את צרפת עם אליפות סנסציונית וגם מול הדוב הרוסי זה היה די מפתיע, במיוחד כשהצרפתים רצו לרבע ראשון של 11:20. הרכש החדש של מוסקבה, ג'רמי פארגו, היה חלוד עם 3 מ-12 מהשדה, אך סיים עם 10 נקודות. סאשה קאן בלט עם 16 משלו (7 מ-8 מהשדה), וצסק"א לקחה את המשחק ברבע השלישי, שבו ניצחה 13:22. וויל דניאלס תרם 18 נקודות למארחת.

ברצלונה - פרטיזן בלגרד 60:67

הקטלאנים, שנעצרו בעונה שעברה בפיינל פור, פתחו עם ניצחון ביתי, וזה לא היה קל. חואן קרלוס נבארו חזר מפציעה אבל סבל מערב חלש מאוד של 4 נקודות ו-1 מ-7 מהשדה. קוסטס פפאניקולאו חיפה על הכוכב עם 13 נקודות. הקטלאנים, בכלל, סבלו מיום קליעות נוראי מהעונשין (8 מ-19) ויום קליעות חלש מעבר לקשת (7 מ-24), אבל ההגנה חיפתה. דרגאן מילוסבלייביץ' קלע 15 למפסידים. בארסה העלתה בכך את המאזן שלה ל-7:10 מול פרטיזן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
החלים בזמן, עדיין חלוד. נבארו/GettyImages

בית ב':

אנדולו אפס - ארמאני מילאנו 67:87

אנדולו הייתה הקבוצה הטורקית הטובה מכולן במפעל בעונה שעברה, כשהגיעה עד רבע הגמר. גם השנה לאפס סגל מסקרן עם הרבה פוטנציאל, וחלק ממנו ניתן היה לראות הערב. עכשיו מחצית ראשונה צמודה יחסית ברחה המארחת עם רבע שלישית מצוין בהנהגת דושקו סבאנוביץ', ומפיגור 66:52 עם העליה לרבע האחרון מילאנו כבר לא חזרה. הכוכב של הטורקים הערב? לא פחות ולא יותר מסקוטי הופסון, שלהטט בהפועל אילת בעונה שעברה, והפציץ 22 נקודות בבכורה שלו ביורוליג, כולל 3 מ-3 מחוץ לקשת. סבאנוביץ' הוסיף 22 גם הוא. בצד השני בלט קית' לנגפורד עם 20 נקודות, אלסנדרו ג'נטילה המוכשר הוסיף 19.

דושקו סבאנוביץ' אנדולו אפס מול פרו אנטיץ' אולימפיאקוס. GettyImages
משחק מצוין שלו. סבאנוביץ'/GettyImages

בית ד':

הכוכב האדום בלגרד - לוקומוטיב קובאן 87:84

אלופת היורוקאפ קובאן צלחה את משחק הבכורה שלה ביורוליג, בתום משחק הפכפך מאוד. אחרי רבע ראשון של 20:30 לקובאן, חזרה המארחת עם רבע שני של 8:22, וברבע האחרון הצליחה לחזור מפיגור דו-ספרתי לפיגור 82:78 בלבד, דקה לסיום. אלא שהחטאה גורלית של יאקה בלאזיץ' חרצה את גורלה, וסידרה לקבוצה הנוצצת שהביסה את מכבי תל אביב בקיץ את הניצחון. מרכוס וויליאמס הצטיין עם 23 נקודות (5 מ-8 ל-3) ו-7 ריבאונדים, ריצ'רד הנדריקס הוסיף 19 ו-9 ריבאונדים וסימאס יסאיטיס תרם 12. מנגד, בלייק שליב הוביל את הכוכב האדום עם 17, דמרכוס נלסון ואיבן רדנוביץ' תרמו 14 נקודות כל אחד.

ריטאס וילנה - פנאתינייקוס 83:84

מה תגידו על ריטאס וילנה, שעלתה מהמוקדמות וניצחה את אלופת יוון, אחת המועמדות להגיע העונה לפיינל פור? לא ייאמן. המשחק הלך צמוד לכל אורכו. דקה לסיום הזמן החוקי קבע ריינדלס סייבוטיס 70:74 למארחת, אך דיאמנטידיס, מי אם לא הוא, צלף ארבע נקודות רצופות והשווה ל-74:74. עומאר קוק ודריוס סונגיילה החמיצו הזדמנות לנצח את המשחק, והשתיים הלכו להארכה. הדרמה נמשכה. 19 שניות לסיום קבע ג'יימס גיסט 82:83 לפאו, אך סייבוטיס, שכבר ניצח את הירוקים עם אולימפיאקוס, קלע סל ענק בצד השני, ושש שניות לסיום קיבלה פנאתינייקוס הזדמנות אחרונה לנצח. האלופה היוונית הלכה לרוקו אוקיץ', אלא שנסיון השלשה של הרכז הקרואטי יצאה החוצה - והמארחת חגגה ניצחון ענק.

סייבוטיס היה גדול עם 19 נקודות, סונגיילה הוסיף 21 ועומאר קוק צירף ל-10 הנקודות שלו 11 אסיסטים. המפסידים קיבלו 13 נקודות מיונאס מאצ'יוליס, אך סבלו מערב חלש מאוד של דימיטריס דיאמנטידיס, שהסתפק ב-6 נקודות בלבד ב-1 מ-7 ל-3.

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
לזה הוא לא ציפה. דיאמנטידיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully