וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: הופעה היסטורית לנבחרת בקטאר

עברי, נבו, ברנע, טומרקין נחתו בדובאי, יתחרו שם ויעברו לתחרות בנסיכות השכנה: "השקענו מאמצים כבירים כדי להגיע"

שלוש שנים חלפו מאז ההופעה ההיסטורית של נבחרת ישראל בשחייה בדובאי וכעת, חוזרת הנבחרת אל הנסיכות שבאיחוד האמירויות והיא אף תמשיך משם להופעה היסטורית נוספת, הפעם הופעה ראשונה על אדמת קטאר.

לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) הגיעה הנבחרת לדובאי ומחר היא תחל את השתתפותה בסבב העולמי, המאורגן ע"י התאחדות השחייה העולמית. הסבב יצא לדרך במוסקבה ויימשך בשתי הנסיכויות, כאשר כל תחרות נמשכת יומיים.

השחיין יעקב טומרקין עם ליאוניד קאופמן, גל נבו. קובי אליהו
עושים היסטוריה. נבו, טומרקין וקאופמן/קובי אליהו

הנבחרת שיצאה לדובאי וקטאר כוללת את עמית עברי, גל נבו, גיא ברנע ויעקב טומרקין, כמו גם את המאמן הלאומי ליאוניד קאופמן. הנבחרת התקבלה בשדה התעופה המקומי ע"י המארגנים וע"י משטרת דובאי והיא מאובטחת במה שכונה "רמה של כוכבי פופ".

משדה התעופה הועברה הנבחרת בשיירה לאחד מבתי המלון המפוארים בדובאי, שם נסגרה קומה שלמה לטובתה. בהמשך היום, היא יצאה לאימון בקומפלקס המפואר.

התחרות תצא לדרך מחר ב-9:00 שעון ישראל. עברי תזנק ראשונה, למקצה ב-100 מטר חזה. אחריה ישחו ברנע וטומרקין 100 מטר גב. נבו ישתתף בגמר הישיר ב-400 מעורב-אישי.

המאמן קאופמן מסר מדובאי: "חלק מהתוכנית השנתית שלנו היא השתתפות בשני סבבים עולמיים. התאריכים הכי מתאימים לנו והכי מקצועיים הם הסבבים בדובאי ובקטאר. ידעתי שלא פשוט להגיע לשם, ולכן כל היציאה לאירועים אלו היתה בסימן שאלה. יו"ר האיגוד, נעם צבי, השקיע מאמצים כבירים, גלויים וגם נסתרים, להוציא את התוכנית לפועל. המכשולים היו יותר גדולים ממה שניתן היה לדמיין. עכשיו, כשאנחנו כאן, ורואים כי המאמצים לא היו לשווא, זה הזמן של השחיינים לעשות את העבודה שלהם. אני מאד מאמין בהם. העפלה לגמר זה השלב הראשון ובגמר כל אחד יצטרך להתעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully