וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "מ-99' אני בנבחרת. כל פעם הולך מאוכזב"

16.10.2013 / 7:37

השוער סיכם את הקמפיין ודיבר על מאמנו: "אלי צריך להמשיך ולהפוך את הנבחרת לשאפתנית יותר". מקורב לאבי לוזון על עתידו של גוטמן: "שניהם מחכים לשמוע מה הצד השני יגיד. הוא מעריך את גוטמן, גרנט לא מועדף עליו, לדעתי המאמן יישאר"

צילום: קובי אליהו ויוסי ציפקיס

עוד קמפיין של נבחרת ישראל הגיע אתמול (שלישי) לסיומו והפעם היה זה אלי גוטמן שלא הצליח להוביל אותה לשלב הבא. אלא שבניגוד לשני הקמפיינים האחרונים (הקמפיין השני של קשטן והראשון של פרננדז), בהם היה ידוע מראש שהמאמן לא ימשיך לקדנציה נוספת, כאן שוקלת ההתאחדות להמשיך את העסקתו של גוטמן. לפני שניגע בבעיות המקצועיות של הנבחרת, ראוי להבהיר כי לא התקבלה כל החלטה סופית בנוגע להמשך דרכו של המאמן. מה כן הוחלט? במהלך החודש הבא ייפגשו אבי לוזון ושטרן חלובה עם גוטמן ורק לאחר שיגיש להם את הדו"ח הסופי, הצדדים ידברו על העתיד.

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
"לוזון מעריך את גוטמן ונראה שהוא רוצה שימשיך. אבל הוא רוצה לשמוע את זה גם מהפה של המאמן". גוטמן/ברני ארדוב

"לדעתי שני הצדדים מאוד רוצים לשמוע מה הצד השני יגיד, ושניהם מחכים לפגישה כדי להבין מהצד השני אם ההתקשרות תימשך. זאת הבעיה המרכזית כרגע", סיפר אתמול אחד ממקורבי לוזון בהתאחדות. "לוזון מעריך את גוטמן ונראה שהוא רוצה שימשיך. אבל הוא רוצה לשמוע את זה גם מהפה של המאמן ואולי גם לגנוב זמן. אני מניח שגם גוטמן לא יישב בצד בלי לבדוק אופציות נוספות. אם אתה שואל אותי, הוא ימשיך". בהתאחדות מדברים על כך שלוזון דחה את הפגישה לחודש הבא משום שהוא רוצה להיות נחוש בדעתו לקראתה, בעיקר משום שביורו הקרוב יעלו 24 נבחרות לשלב הבא, מה שמגדיל מעשית את הסיכויים להעפיל לשלב הבתים. בימים האחרונים סיפר היו"ר למקורביו כי הוא לא מבין את ההמולה סביב אברם גרנט וכי מבחינתו הוא כלל לא המועמד המוביל, בין אם ירצה לאמן ובין אם לא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שוער נבחרת ישראל דודו אוואט. ברני ארדוב
"הקמפיין לא מאכזב כמו שכולם אומרים". אוואט/ברני ארדוב

בחזרה למשחק. התיקו אתמול מול צפון אירלנד קטע נתון כולל מדהים עד המשחק הזה: שני הפסדים לרוסיה, שתי תוצאות תיקו מול פורטוגל ושתיים מול אזרבייג'אן, שני ניצחונות על לוקסמבורג. ניצחון על הצפון אירים היה משלים את התמונה. אותו מקורב ללוזון סיפר אתמול כי: "לוזון לא יכל לבוא לקהל הישראלי עם הפסד ביתי ולשווק את גוטמן כמאמן שלא ניצח ולא הפסיד, כי הוא היה מפסיד. התיקו הזה לא משרת אף אחד, אבל גם לא יגרום לו לשנות את דעתו על אלי, וזה היתרון העיקרי שלו". גוטמן נכנס אתמול לחדר ההלבשה, לחץ את ידי כל השחקנים והודה להם. אליניב ברדה שלא שותף יצא ראשון מחדר ההלבשה, ולאוהדים שפגשו אותו ביציאה אמר: "אין לי שום טענה. אני גאה להיות חלק מהנבחרת".

"הקמפיין הוא לא מאכזב כמו שכולם אומרים, אבל יכולנו לתת יותר מול אזרבייג'אן ואתמול. אני מקווה שלתהליך הזה יהיה סוף", אמר לוואלה! ספורט השוער דודו אוואט. "אני מ-99' בנבחרת, וכל פעם הולך מאוכזב כי תמיד יש לי את החלום שאפשר לעשות את זה. אנחנו גם מציאותיים, יודעים מול מי אנחנו מתחרים, אבל זה גם לא תירוץ. מול פורטוגל הראנו שאנחנו יכולים, מול רוסיה לא. אני בסך הכל די מאוכזב מהקמפיין הזה. הקהל בארץ הוא קהל מאוכזב. אני יכול להבין אותו".

נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא מספיק שאפתניים/ברני ארדוב

"היינו שווים ניצחון מול צפון אירלנד", התייחס השוער למשחק. "אלי יעשה את שיעורי הבית שלו. הוא כבר עשה. יש לנו עתיד ולא צריך להוריד את הביטחון לעצמנו. הנבחרת עוד תדבר לדעתי. אם אהיה בריא והמאמן ירצה אותי, אני רוצה להמשיך גם בקמפיין הבא".

השוער נשאל האם לדעתו גוטמן צריך להמשיך בנבחרת. "אני חושב שאלי צריך להמשיך, זאת לא שאלה. הוא הצליח, סיים במקום השלישי", אמר השוער, שטען קודם שהוא מאוכזב מהקמפיין. "אנחנו שאפתנים ורוצים יותר, אבל המציאות מעלינו. בסופו של דבר המטרה הייתה לסיים במקום השלישי ולשחק טוב, למרות שבהתחלה חשבנו אחרת. במבחן התוצאה, כאחד שעבר הרבה מאמנים בארץ ובחו"ל, אלי הכין אותנו בצורה מושלמת. יש לנו שחקנים טובים, אבל זה דורש זמן וחיבור. מאמנים אוהבים לתרץ ולומר שאין להם הרבה זמן להכין את הנבחרת, אבל זאת המציאות. השחקנים הישראלים עשו התקדמות גדולה, המספרים של מליקסון, רפאלוב ובן בסט הם מספרים של כוכבים. מה אלי צריך לעשות בקמפיין הבא? ואני לא יודע אם הוא ממשיך, להפוך את הנבחרת למלוכדת ושאפתנית. היינו צריכים להיות קצת יותר שאפתנים".

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. ברני ארדוב
"אולי הבעיה היא בהגדרה. מה זאת הצלחה". נאתכו/ברני ארדוב

אגב, חלק מהשחקנים אמרו בסיום כי: "הייתה הרגשה מסויימת בקמפיין הזה שהיו שחקנים שקיבלו טאבו בהרכב בלי סיבה מוצדקת. זה חייב להיפסק בקמפיין הבא, ללא קשר לזהות המאמן". נקודה נוספת שגוטמן יצטרך לשים אליה לב בקמפיין הבא, אם אכן ימשיך: ישנה מחלוקת גדולה מאוד בתוך חדר ההלבשה שלו בנוגע למידת ההצלחה של הנבחרת בקמפיין הזה. שחקנים כמו אוואט טענו שהנבחרת הצליחה, אחרים, כמו ביבראס נאתכו, טוענים כי לא מדובר בהצלחה.

"היית צריך לשמוע את השחקנים כל השבוע. חלק מדברים על כישלון, אחרים אומרים שאלי הצליח כי זה המקום שלנו. לדעתי זה איפשהו באמצע, אבל מצד שני זה גם לא בהכרח מעיד על מחלוקת. אולי הבעיה היא בהגדרה. מה זאת הצלחה. כי גם בקרב האוהדים יש כאלה שחושבים כך ויש כאלה שחושבים אחרת". בנוגע לקהל, לא הייתה כל מחלוקת. "לא רק נאתכו, כולם כאן חושבים שיש הרבה מה ללמוד מהקהל של צפון אירלנד, שהיה פשוט מדהים אתמול ושמענו אותו יותר. אבל לא נצא נגדו. הפתרון הוא פשוט לשחק באיצטדיון עם אקוסטיקה טובה שכולם ירגישו בו נוח".

בהתאחדות הסבירו אתמול כי המעבר מאיצטדיון רמת גן לא נובע רק מההחלטה לשפץ אותו, אלא גם מסיבות אחרות: התקרבות לפריפריה ואיתות מסר לאופ"א בעניין אצטדיונים מודרנים יותר, לקראת ההצעה הסופית שתגיש בבקשה לארח חלק ממשחקי יורו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully