וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודו ייכלל בין ענפי הספורט המועדפים של ועדת לובצקי

כך בישרה לבנת בקבלת הפנים שנערכה לג'רבי, שצפויה לקבל מענק בן כ-40 אלף שקלים במסגרת פרסי השרה למצטיינים

שרת הספורט לימור לבנת קיימה היום (שלישי) קבלת פנים חגיגית לג'ודוקא אלופת העולם, ירדן ג'רבי. לבנת בישרה לג'רבי כי בנוסף למענק המשותף בסך 100 אלף השקלים שתקבל ממשרד הספורט, הטוטו והוועד האולימפי, היא צפוי לקבל למעלה מ- 40 אלף שקלים נוספים במסגרת פרסי השרה לספורטאים מצטיינים. "ירדן, ריגשת את כולנו, והבאת אושר אמיתי לאזרחי ישראל שהיו מאחוריך", אמר לבנת לג'רבי. "את אלופה אמיתית, פשוט מגיע לך. אני שמחה לפגוש היום את הפנים היפים של הספורט הישראלי".

שרת הספורט לימור לבנת עם הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
"כל תמיכה היא חשובה". ג'רבי עם לבנת/ברני ארדוב

ג'רבי אמרה בתגובה: "תודה רבה על קבלת הפנים הזו. השרה לבנת בירכה אותי גם אחרי הזכייה וברכה של אישה היא אחרת – לפני הכל, השרה אמרה, שהיא שולחת לי חיבוק גדול... היא ומשרד הספורט מאוד תומכים ועוזרים לי ולענף הג'ודו. כל תמיכה כזו היא חשובה והיא דוחפת אותנו קדימה להישגים נוספים".

במעמד האירוע הודיעה לבנת כי ענף הג'ודו צפוי בקרוב לזכות לתעדוף במסגרת המלצות הועדה הציבורית לגיבוש אמות המידה לחלוקת כספי הטוטו, שצפויה בקרוב לגבש את המלצותיה. כתוצאה מכך צפוי הענף לזכות בתמיכה מוגדלת.

ח"כ יואל רזבוזוב אמר בקבלת הפנים: "זה כבוד אדיר והתואר אלופת העולם יישאר איתך לכל החיים. ענף הג'ודו מביא הישגים גדולים למדינת ישראל והלוואי ויהיו ספורטאים נוספים כמו ירדן, גם מבחינה הישגית וגם מבחינה הערכים הספורטיביים שהיא מייצגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully