וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוקאפ: הכוכבים של קאזאן מגיעים לרוממה

15.10.2013 / 17:44

אחרי התבוסות במסע ב-NBA, חוזרת מכבי חיפה לאירופה מול קבוצת הכוכבים הרוסית. קוז'יקרו: "יהיה קשה" (19:00, ספ' 2)

מכבי חיפה תפתח מחר (רביעי) את העונה שלה באופן רשמי כשתארח ברוממה את יוניקס קאזאן הרוסית במסגרת היורוקאפ (19:00, שידור ישיר בספורט 2). הירוקים נחתו בשעות הבוקר בישראל לאחר מסע משחקים בארצות הברית, שבעקבותיו נדחה מחזור הפתיחה שלהם בליגת העל מול ברק נתניה, וערכו אימון מלא לקראת ההתמודדות כשהם חוזרים למפעל השני בחשיבותו באירופה לראשונה מזה 25 שנה.

מאמן מכבי חיפה בכדורסל דני פרנקו (ימין) עם עידו קוז'יקרו (שמאל). אדריאן הרבשטיין
הדבר האמיתי מתחיל. קוז'יקרו ופרנקו/אדריאן הרבשטיין

מסע המשחקים של הירוקים היה רחוק מלהרשים, בלשון המעטה, כשהובסו בשלושת משחקיהם נגד פיניקס סאנס, דטרויט פיסטונס וממפיס גריזליס ב-36.3 נקודות בממוצע, הפרש שאף היה יכול להיות גבוה יותר אילולא הרבע הרביעי מול הפיסטונס. למרות ההפסדים הצורמים, בקבוצה מציינים כי חלק מהרעיון של המסע הוא לחבר את השחקנים יחדיו, ומקווים כי השתפרו גם מבחינה קבוצתית כשפגשו קבוצות ברמה הגבוהה ביותר בעולם.

"יש התרגשות בקבוצה מהחזרה מארה"ב לרוממה", אמר דני פרנקו. "כולנו שמחים לחזור הביתה אחרי החוויה שעברנו בארה"ב. נהננו, למדנו, ואנחנו חוזרים חזרה לזירה שמעניינת אותנו. זו שנה ראשונה של מכבי חיפה ביורוקאפ, ואנחנו מתחילים מחר נגד קאזאן שנחשבת לקבוצת יורוליג. אנחנו רוצים לבוא ולהביא לקהל בחיפה את הקבוצות הטובות ביותר באירופה כדי שיוכלו להנות מכדורסל ברמות הגבוהות ביותר".

קפטן הקבוצה, עידו קוז'יקרו: "אנחנו מאוד נרגשים לקראת המשחק נגד קאזאן. הקבוצה עובדת ומשקיעה הרבה שנים כדי להגיע לנקודה הזו ולשחק ביורוקאפ. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, אבל נבוא ונשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

מול חיפה תעמוד אחת הקבוצות המרשימות ביותר ביורוקאפ, שזכתה במפעל בעונת 2010/11, ואף הגיעה לשלב ההצלבה של היורוליג בעונה שלאחר מכן. הסגל של הקבוצה הרוסית כולל בין היתר את אקס מכבי תל אביב צ'אק אידסון, את האמריקאים בעלי העבר ב-NBA לוק הרנגודי ואנדרו גאודלוק, שלושת היוונים הנהדרים ניקוס זיסיס, קוסטאס קאימקוגלו ויאן וויוקאס, שאף היה מועמד לצהובים, והשחקנים המקומיים דמיטרי סוקולוב, ניקיטה קורבאנוב ויבגני קולסניקוב. את קאזאן מאמן האיטלקי אנדראה טרינקיירי שאימן את נבחרת יוון באליפות אירופה האחרונה.

שחקן ברצלונה צ'אק אידסון. קובי אליהו
חוזר לישראל. אידסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully