וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל ניצחה 0:2 את זמביה

אוסקר ודדה שברו את הקרח במחצית השנייה, ניימאר הצטיין ובישל, ומארחת המונדיאל עם ניצחון רביעי רצוף במסע ההכנה

בזמן שברחבי העולם נלחמים על הכרטיסים האוטומטיים האחרונים למונדיאל 2014, המארחת ברזיל ערכה היום (שלישי) משחק הכנה נוסף בבייג'ינג, סין, וניצחה 0:2 את זמביה. אלופת אפריקה לשעבר הציגה על הקווים את המאמן הזמני פטריס בומל, מי שהיה עוזרו של הרווה רנאר שעבר לאמן את סושו, אבל השחקנים שלו החזיקו מעמד 59 דקות לפני שספגו ונותרו רק עם המחמאות. הסלסאו עם ניצחון רביעי ברציפות במשחקי הידידות, מאז ההפסד 1:0 לשוויץ באוגוסט.

אוסקר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. AP
נעזר במגן יריב כדי לכבוש. אוסקר/AP

ברזיל הגיעה למשחק הראשון שלה אי פעם מול זמביה ללא ז'וליו סזאר, טיאגו סילבה ופרד הפצועים, כשניימאר עלה בהרכב למרות פציעה קלה. בהרכב זמביה פתח עמנואל אמבולה, מגנה השמאלי של הפועל רעננה, כשבהתקפה עמנואל מאיוקה. ניימאר היה הטוב ביותר במחצית הראשונה, כשכבר בדקה השלישית הדביק כדור למשקוף. כוכב ברצלונה המשיך ללהטט, אך המהלכים שלו לא הניבו שער.

הקרח נשבר לבסוף בדקה ה-59, כשבעיטה של אוסקר מחוץ לרחבה פגעה בשחקן זמבי ועשתה קשת גבוהה בדרך לרשת. פאוליניו כמעט הכפיל, לפני שבדקה ה-66 ניימאר הגביה כדור חופשי והבלם דדה נגח פנימה את שערו הראשון במדים הלאומיים. בדקה ה-80 הגנת זמביה נשמה לרווחה עם החלפתו של ניימאר, ועד לסיום לא נפלו שערים נוספים.

משחקי ידידות נוספים:

דרום קוריאה - מאלי 1:3

בלארוס - יפן 0:1

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
השתעשע בבייג'ינג. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully