וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסימו מוראטי מכר את אינטר לאריק טוהיר

הנראזורי עוברים רשמית למיליארדר האינדונזי. מוראטי, ששימש כבעלים מאז 1995: "שמח שמשאיר את המועדון בידיים טובות"

עסקת מכירת אינטר ממאסימו מוראטי למיליארדר האינדונזי אריק טוהיר נחתמה היום (שלישי). מוראטי שיחרר הודעה רשמית לתקשורת ובה נאמר: "חתמנו על ההסכם ובקרוב תתקיים מסיבת עיתונאים. אתה אוהב משהו, אבל באותו זמן מרגיש שמחה והקלה כשאתה משאיר אותו בידיים טובות, אצל אנשים טובים". הבעלים החדש אריק טוהיר אמר: "אני מקווה שהעסקה הזאת מקבל את ברכת היום הקדוש שאנחנו חוגגים עכשיו באינדונזיה".

הפרטים המדויקים יימסרו רק במסיבת העיתונאים הרשמית, אבל על פי הדיווחים באיטליה בתקופה האחרונה, האינדונזי ירכוש כ-75 אחוזים מהשליטה במועדון המילאנזי תמורת כ-350 מיליון יורו. המשא ומתן בין מוראטי לטוהיר נמשכך חודשים ארוכים.

אריק טוהיר. GettyImages
פילדלפיה 76', די סי יונייטד ועכשיו גם אינטר. טוהיר/GettyImages

איל הנפט מוראטי קנה את המועדון ב-1995, לאחר שאביו אנג'לו היה הבעלים בין 1955 ל-1968. מוראטי השקיע סכומי כסף עצומים ובשנות ה-2000 קצר את הפירות כשאינטר זכתה בחמש אליפויות בין 2005-06 ל-2009-10 (חלקן בזכות פרשת הקלצ'יופולי), וזכתה בליגת האלופות בשנת 2010. מאזן המועדון תחתיו כבעלים: 669 משחקים, 363 ניצחונות, 164 תוצאות תיקו ו-142 הפסדים.

טוהיר בן ה-43 למד באוניברסיטה בארה"ב ולאחר מכן ביסס את מעמדו כאיל תקשורת במולדתו. ב-2011 הוא רכש אחוזים מהשליטה בפילדלפיה 76' מליגת ה-NBA ובהמשך רכש ביחד עם שותפו ג'ייסון לוין את מרבית המניות בקבוצת הכדורגל די סי יונייטד מה-MLS. הוא שימש גם כנשיא ההתאחדות לכדורסל האינדונזית ומכהן היום כנשיא ההתאחדות לכדורגל של דרום-מזרח אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully