וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברזיל הזהירה את ספרד לא להתערב בזימון של קוסטה"

למרות שהחלוץ רוצה לשחק בנבחרת ספרד, ההתאחדות בברזיל הדגישה במכתב אזהרה כי הוא אזרח ברזיל ושייך לנבחרתה

דייגו קוסטה ממשיך ליצור מתיחות בין התאחדות הכדורגל הספרדית להתאחדות הכדורגל הברזילאית באשר לשאלה איזה מדים לאומיים ילבש. ב-3 באוקטובר דייגו קוסטה פגש את מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה ואת המזכיר הראשי של ההתאחדות הספרדית חורחה פרס, ואמר לשניהם שהוא רוצה לשחק בנבחרת ספרד. "אני רוצה שיכבדו את ההחלטה שלי", אמר קוסטה, "לא אכפת לי לכבוש גול כשחקן נבחרת ספרד לרשת של ברזיל בגמר המונדיאל". אבל למרות רצונו של קוסטה, בספרד מדווחים היום (שלישי) שהתאחדות הכדורגל הברזילאית שיגרה מכתב רשמי למקבילתה מספרד ובו ציינה שקוסטה הוא שחקן נבחרת ברזיל, וכי שיחק במדיה בשני משחקי ידידות בינלאומיית - נגד איטליה ב-21 במרץ 2013, ונגד רוסיה ארבעה ימים אחר כך.

"ההתאחדות הברזילאית הזהירה את ETF לא להתערב בזימונים של לואיס פיליפה סקולארי לנבחרת ברזיל, והזכירה שדייגו קוסטה נולד בברזיל, ויש לו דרכון ברזילאי", נכתב ב"אס". אם ספרד תחליט להמשיך לנסות להעביר את החלוץ בן ה-25 לשורותיה, הבעיה תונח לפתחה של פיפ"א, והוועדה למעמד השחקן תקבע באיזו נבחרת ישחק. אם הוועדה לא תגיע לפתרון המוסכם על חבריה, ההחלטה בעניינו עשויה להידחות ולגרום להיעדרותו מגביע העולם 2014.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
ברזיל לא מוותרת עליו. קוסטה/רויטרס

אמש אמר חלוץ ספרד ומנצ'סטר סיטי אלבארו נגרדו כי הוא וחבריו ללה-רוחה מצפים לברזילאי. "דייגו קוסטה שחקן מצוין, אי אפשר להתווכח על זה. אם הוא רוצה לבוא לנבחרת שלנו כדי לתרום ולחזק אותה, הוא יתקבל בזרועות פתוחות", אמר נגרדו, "אני אוהב אותו מאוד, תמיד רציתי לשחק איתו, אבל זאת החלטה של דל בוסקה אם להזמין אותו". לפי חילופי המכתבים בין ההתאחדויות, לא דל בוסקה יקבע את עתידו הבינלאומי של קוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully