וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות ו-6 אסיסטים למקל בהפסד של המאבריקס

קדם עונה: הרכז שיחק 25 דקות וגם איבד 5 כדורים ב-102:94 נגד אורלנדו. פילדלפיה - ברוקלין 127:97, דנבר - ספרס 94:98

משחקי טרום העונה ב-NBA ממשיכים להתקיים מדי ערב והלילה (בין שני לשלישי) נערכו ארבעה כאלו, ביניהם זה של גל מקל ודאלאס מאבריקס נגד אורלנדו. מה עוד? ברוקלין, סן אנטוניו ולוס אנג'לס קליפרס.

שחקן דאלאס מאבריקס, גל מקל, מול שחקן אורלנדו מג'יק, ויקטור אולאדיפו. LM Otero, AP
יש עוד מה לשפר. מקל מול אולאדיפו/AP, LM Otero

דאלאס - אורלנדו 102:94

גל מקל היה שחקן החמישייה היחיד של המאבריקס שהיה על המגרש גם ברבע האחרון ונראה שבדאלאס נחושים להכניס אותו לעניינים. הרכז הישראלי שיחק 25 דקות וסיים עם 8 נקודות (2 מ-7 מהשדה, 4 מ-4 מהקו), 6 אסיסטים, ריבאונד אחד וחטיפה אחת, אבל גם 5 איבודים - תחום שהוא יצטרך להמשיך לעבוד עליו במרץ. אחד מהאסיסטים של מקל היה יפה במיוחד: הקליקו כאן לצפייה. דירק נוביצקי שנכנס לעניינים קלע 24 ומונטה אליס הוסיף 16. מוריס הארקלס הוביל את המנצחת עם 16 נקודות ואיטוון מור קלע 13. ויקטור אולאדיפו המסקרן תרם 12 ו-11 בנקודות וריבאונדים.

שחקן דאלאס מאבריקס, גל מקל. AP
2 מ-7 מהשדה, 4 מ-4 מהקו. מקל/AP

פילדלפיה - ברוקלין 127:97

שבעה שחקנים בדאבל פיגרס אצל הנטס קלעו 14 נקודות או יותר, כולל כאלו שלא יראו יותר מדי פרקט במהלך העונה. כך זה נראה: שני הכריס ג'ונסונים ומירזה טלטוביץ' 21 כ"א, ג'ו ג'ונסון 18, שון ליווינגסטון וברוק לופז 17 כ"א, אנדרה בלאטש 14. קווין גארנט למי ששאל, הסתפק ב-15 דקות משחק וב-4 נקודות. הסיקסרס שנראו כמו התחזיות לגביהם, פיגרו מהפתיחה ולא היוו יריב. אוואן טרנר הוליך אותם עם 23 נקודות.

דנבר - סן אנטוניו 94:98

הנאגטס קיבלו 22 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-20 דקות משחק מקנת' פאריד וניצחו במשחק הבית הראשון שלהם בקדם עונה. רנדי פוי וג'יי ג'יי היקסון התחלקו שווה בשווה ב-30 נקודות וזה הספיק מול הספרס שחסרו את מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן וטוני פארקר. קאווי לאונרד (12 ריבאונדים) וקורי ג'וזף קלעו 13 כל אחד אצל הקבוצה מטקסס.

סקרמנטו - ל.א קליפרס 88:99

דמרקוס קאזינס הפציץ 31 נקודות והוריד 11 ריבאונדים והוביל את הקינגס לניצחון על הקליפרס, ששיחקו ללא כוכביהם כריס פול, בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן, שקיבלו מדוק ריברס מנוחה. ג'מאל קרופורד הוליך את המפסידים עם 25 נקודות מהספסל, דארן קוליסון הוסיף 20.

שחקן סן אנטוניו ספרס, מרקו בלינלי, מול שחקן דנבר נאגטס, אוון פורנייה. David Zalubowski, AP
פורנייה ודנבר ניצחו את בלינלי והספרס/AP, David Zalubowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully