וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי מונה למאמן הפועל רמת גן

14.10.2013 / 21:03

המאמן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יחליף את אריק גילרוביץ': "שמחים להביא מאמן בעל שיעור קומה"

יומיים לאחר סיום עבודתו של אריק גילרוביץ', מינתה הערב (שני) הפועל רמת גן את גיא לוי למאמנה החדש. כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט היו הצדדים קרובים לסיכום והיום כאמור נערכה פגישה נוספת וחוזהו של לוי נחתם רשמית.

מהמועדון נמסר הערב: "הנהלת הפועל רמת גן מינתה הערב את גיא לוי כמאמנה החדש. המאמן יעביר כבר מחר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. בקבוצה מסרו כי לא חסכו בכסף ובמאמצים על מנת להביא מאמן בעל שיעור קומה כגיא לוי וכי הם מצפים לצאת לדרך חדשה ולהגשים את המטרות אותן הציבו השנה."

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אתגר חדש. גיא לוי/קובי אליהו

לוי, 47, לא אימן קבוצה מאז סיים את תפקידו בהפועל באר שבע בתום עונת 2011/12 ובשנה האחרונה שימש כפרשן בערוץ הספורט. קריירת האימון שלו כוללת את הפועל פתח תקוה, הפועל בית שאן, צפרירים חולון, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא הפועל באר שבע, איתה עלה לליגת העל, ועירוני רמת השרון. לוי הדריך במשך ארבע שנים את הנבחרת הצעירה ועלה איתה ליורו 2007.

הפועל רמת גן ירדה בעונה שעברה מליגת העל, ובקיץ האחרון עזבו הבעלים, משפחת ארקין, והעבירו את הזכויות על הקבוצה ליהודה דולינר. בליגה מדורגת הקבוצה במקום התשיעי, עם שש נקודות משישה משחקים, ולמי ששכח, את העונה היא פתחה במוקדמות הליגה האירופית, שם הפסידה 1:0 בסיכום המשחקים לאשטוריל הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully