וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 21 אלף איש הבטיחו מקומם מול הפועל תל אביב

14.10.2013 / 18:28

שבוע לפני המשחק, בירושלים לא מעכלים את קצב מכירת הכרטיסים. יבקשו מהמשטרה להפשיר כ-6,000 מקומות נוספים: "דבר כזה לא היה כאן, האוהדים בטירוף שאנחנו לא זוכרים"

(צילום ועריכה: קובי אליהו)

שבוע בדיוק נותר עד המשחק המסקרן בין בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, ומכירת הכרטיסים ממשיכה לשבור שיאים. נכון להערב (שני), למעלה מ-21 אלף איש הבטיחו את מקומם בטדי וכפי שזה נראה כרגע, קופות האצטדיון לא ייפתחו כלל ביום המשחק.

כל הכרטיסים ליציעים המערבי והמזרחי אזלו. ליציע הדרומי הוקצו כ-6,000 כרטיסים, מהם נמכרו כחצי, ובמידה ויימכרו גם ה-3,000 הנוספים, יאזלו למעשה כל הכרטיסים למשחק. ב-48 השעות הבאות ייפגשו בבית"ר עם המשטרה על מנת להפשיר כ-3,500 מקומות נוספים ביציע הדרומי - צעד שבמשרד התמ"ת לא ממהרים לאשר - ואולי אפילו לנסות להפשיר מקומות גם ביציעים הצפון-מזרחי וצפון-מערבי במידת הצורך.

חיים רביבו: "על מה המהומה? אני בבית"ר ירושלים"

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
דבר כזה לא זוכרים בטדי הרבה זמן. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

"דבר כזה עוד לא היה כאן", אמרו היום ממשרד הכרטיסים. "בעבר היו משחקים של 19 אלף איש, אליהם הכרטיסים היו אוזלים ברגע האחרון. שבוע לפני משחק נראה שאם המשטרה תפשיר את כל המקומות, יהיו 30 אלף איש בטדי. האוהדים בטירוף שאנחנו לא זוכרים".

הלילה אמור לנחות בארץ הקשר האחורי איברהים קארגבו. הקשר בעל הדרכון האירופאי נמצא כעת בבלגיה וצפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות ולהתחיל להתאמן בקבוצה. במידה וירשים ויחתום במועדון, הקשר אייס קרים צפוי להיות מוקפא על לחודש ינואר, אז ניתן לבית"ר לחתוך את חוזהו.

כפי שהדברים נראים כעת, שי חדד ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני כאשר ברק משה ואייס קרים ישחקו בקישור האחורי כשאופיר קריאף לפניהם מעט יותר מקדימה. יחד עם זאת, עדיין נבחנת האופציה לפתוח עם תומר ירוחם כמגן ימני ולהעביר את שי חדד לקישור על חשבונו של אייס קרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully