וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו: "על מה המהומה? אני בבית"ר ירושלים"

14.10.2013 / 9:55

חרף דבריו, בטדי מעריכים שרביבו, ששוחח עם טביב, יתנתק מהמועדון זמנית כדי לא להזיק לאחיו. "לא חייב לתת דין וחשבון"

(צילום ועריכה: קובי אליהו)

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב שוחח אמש עם חיים רביבו, והשניים צפויים להיפגש ביומיים הקרובים כדי להבהיר את אירועי השבוע האחרון והמתיחות שהגיעה לשיאה באי הגעתו של רביבו לערב הגאלה שערך המועדון.

בבית"ר מעריכים כי רביבו יתנתק מהמועדון לפחות זמנית, גם בשל מחסור בזמן והרצון להתרכז בעסקיו וגם כדי לאפשר לאחיו דוד את ההזדמנות לנסות למצוא את מקומו בבית"ר ולמנוע את השמועות על הניסיונות לכפות על המאמן לתת לו לשחק.

"נאלצתי להיעדר מערב הגאלה של בית"ר ירושלים מסיבות אישיות ושמחתי לקבל דיווח שגויסו למעלה משני מיליון שקל לטובת המועדון שלנו", אמר רביבו, "על מה המהומה? אני בבית"ר ירושלים ולצערי אני לא יכול לשלוט בפרשניות של עיתונאים, וגם לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד. ההתייחסות לדוד בעניין שלי רק גורמת לו עוול. שיהיה לנו בהצלחה מול הפועל תל אביב. אני קורא לכל אוהדי בית"ר למלא את טדי המחודש. תהיה אווירה נפלאה".

חיים רביבו יו"ר בית"ר ירושלים. מור שאולי
"ההתייחסות לדוד בעניין שלי רק גורמת לו עוול". רביבו/מור שאולי

בבית"ר רוצים לשים כעת את כל נושא רביבו מאחור ולהתרכז אך ורק במשחק נגד הפועל תל אביב. כ-12 אלף צופים כבר הבטיחו מקומם בטדי ביום שני הקרוב, כאשר כ-2,000 כרטיסי נוער נוספים הופשרו ליציע הדרומי עבור אוהדי בית"ר. בית"ר אף הוזילה את מחיר מנוי המבוגר ל-700 שקלים עד ליום המשחק ביום שני הבא.

קשר הקבוצה אייס קרים אמר לקראת המשחק: "זה מסוג המשחקים שכל אחד רוצה להיות חלק מהם. בינתיים אני רק שומע על האווירה הצפויה אבל אני בטוח שאני ארגיש את זה רק שאגיע לאצטדיון ביום של המשחק. הפועל תל אביב קבוצה חזקה ויהיה משחק חזק מאוד".

על העובדה כי השבוע אמור להגיע להתרשמות איברהים קארגבו המשחק כקשר אחורי אמר: "זה ביזנס. לקבוצה יש זכות לבדוק כל אופציה ואני מכבד את זה. אני מתרכז בלהוכיח שאני ראוי ומשוכנע שאני יכול לתרום לבית"ר. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים שלומדים אחד את השני ונהיה טובים יותר עם הזמן". אגב, בית"ר הוציאה אמש ויזה לקראגבו שאמור להגיע לארץ הערב או מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טאדאס קיאנסקאס מול אוסה גואובדיה אייס קרים. ברני ארדוב
מכבד כל צעד של בית"ר. אייס קרים/ברני ארדוב

בבית"ר בדקו אפשרות להחזיר את אלי דסה להרכב נגד הפועל תל אביב אך רופא הקבוצה מתנגד לכך וטוען כי ישנה סכנה כי השחקן יחמיר את הפציעה והוא זקוק לשבוע נוסף של מנוחה. האופציות העומדות בפני המאמן הן לתת הזדמנות לתומר ירוחם שהיה טוב במשחק האימון בקרית שמונה או להמשיך ולפתוח עם שי חדד בעמדה זאת. במידה וירוחם יפתח, חדד יוסט לקישור לצד אופיר קריאף וברק משה או אייס קרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully