וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פציעות לדור מיכה וברק יצחקי

14.10.2013 / 17:30

הקשר הצעיר סובל מקרע בשריר המפשעה ועלול להחמיץ לפחות שלושה שבועות. החלוץ בספק למשחק מול רמת השרון בראשון. 1:2 לקבוצה הבוגרת על הנוער מצמד של מרגוליס

one

קשר מכבי תל אביב דור מיכה, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה מול פורטוגל, עבר היום (שני) בדיקת MRI ובה אובחן כי הוא סובל מקרע בשריר המפשעה. נכון לרגע זה, טרם ברור מה חומרת הפציעה, אך ההערכה מדברת על היעדרות של לפחות שלושה שבועות.

מיכה ייבדק שוב עם שובו ארצה ממסע הנבחרת הצעירה, שנמצאת כרגע בנורבגיה ואז ידעו הצהובים בדיוק כמה זמן הוא ייעדר. בכל מקרה, השחקן צפוי להחמיץ את שני משחקי הליגה הקרובים של האלופה, מול הפועל ניר רמת השרון ובני סכנין וכן את צמד המשחקים מול פרנקפורט, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייבדק שוב עם חזרתו לארץ. מיכה/ברני ארדוב

שחקן נוסף שנמצא בספק לקראת המפגש מול רמת השרון ביום ראשון (20:10, אצטדיון רמת גן), הוא החלוץ ברק יצחקי, ששוחרר מסגל הנבחרת הבוגרת היום בעקבות מתיחה בשריר רגלו. במכבי תל אביב עדיין לא יודעים מהי חומרת הפציעה של יצחקי, אך הוא עלול שלא להיות כשיר למחזור הקרוב.

כ-2,000 כרטיסים כבר נמכרו לקראת המשחק ביום ראשון. המפגש הועבר לאצטדיון רמת גן בשל שזרוע החורף המתקיים בבלומפילד. אימוני הקבוצה מתנהלים השבוע ללא 12 שחקני הנבחרות השונות.

הקבוצה גברה הערב 1:2 על קבוצת הנוער במשחק אימון מצמד שערים של גאל מרגוליס (25, 50). יונתן כהן כבש למפסידים (70). אפי טל מקבוצת הנוער החמיץ פנדל בדקה ה-80 מול תומר חנצ'ינסקי.

הרכב הקבוצה הבוגרת למשחק היה: חואן פאבלו, יואב זיו, קרלוס גרסיה, שי בן דוד, מאנה, דן איינבינדר, ניקולה מיטרוביץ', משה לוגסי, גאל מרגוליס, ראדה פריצה ודור ג'אן.

במהלך המשחק שיתף המאמן פאולו סוזה שני בלמים מקבוצת הנערים, בר גלילי ושי בן דוד. מאנה, זיו, איינבינדר ולוגסי השלימו 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully