וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיאל: "זו טעות להיכנס למרה שחורה, אין זמן לשקוע"

14.10.2013 / 11:32

בהפועל ירושלים מנסים להתאושש מההפסד הביתי בפתיחת העונה. עוזר המאמן אורן עמיאל: "הלפרין עוד יתרום הרבה"

לא כך ציפתה הפועל ירושלים לפתוח את העונה, עם הפסד מביך למכבי אשדוד 80:83. חלק נכבד מקברניטי המועדון הגיע למשחק הפתיחה של הקבוצה כדי לכבד את הקבוצה וחזה בה מפסידה. ארן טלם ואיש העסקים הניו יורקי דיוויד קלינהנדלר היו ביניהם, כמו גם שחקני NBA לשעבר, בראנט בארי ובי. ג'יי ארמסטרונג.

"לא נעים, מאכזב, כי לא כך ציפינו לפתוח את העונה, אבל צריך להמשיך", אמר גורם בקבוצה. בקבוצה העידו על אווירה מדוכדכת בין השחקנים. בסיום המשחק המאמן בראד גרינברג העיר לשחקנים על ההגנה, אך הדגיש כי "יש להרים את הראש" לקראת המשחקים הבאים.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, מימין יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
"הלפרין עלה לשחק לאחר שבועיים שהוא לא התאמן"/יוסי ציפקיס

עוזר המאמן אורן עמיאל אמר לוואלה! ספורט: "הפסדנו, אבל זו עונה ארוכה. נראה את המשחק עוד פעם. מה קרה? מהניסיון שלי, לפני שמדברים על הרגשה ואמוציות עדיף לראות את המשחק ואחרי זה לערוך התאמות".

"העונה היא מאוד ארוכה", הוסיף עמיאל, "יש לנו שני משחקים בשבוע. אין לנו יותר מדי זמן שנתחיל לשקוע. ברביעי יש משחק סופר חשוב ביורוקאפ. זה ממש לא יהיה נכון להיכנס למרה שחורה". על יותם הלפרין אמר עוזר המאמן: "יותם הלפרין עלה לשחק לאחר שבועיים שהוא לא התאמן, יותם עוד יתרום הרבה להפועל ירושלים. אין לי שום ספק בכך".

ליאור ליפשיץ שחקן מכבי אשדוד מול אלישי כדיר שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
"היינו יותר אגרסיביים בגביע ווינר, נצטרך להביא את ההגנה לידי ביטוי במשחקים הבאים". כדיר מול ליאור ליפשיץ/יוסי ציפקיס

שחקן הקבוצה חנן קולמן הוסיף: "לא ייצבנו את ההגנה כמו שצריך. השמירה האישית שלנו הייתה חלשה והפסדנו במשחק. היינו יותר אגרסיביים בגביע ווינר, נצטרך להביא את ההגנה לידי ביטוי במשחקים הבאים".

למרות ההפסד, לאחר המשחק ערכה הנהלת הקבוצה אירוע חגיגי במסעדה, בנוכחות המשקיעים והשחקנים. בעלי הקבוצה ויו"ר הדירקטוריון אורי אלון בירך את השחקנים כשאמר להם: "אני מאמין בקבוצה, אני בוטח בכם". אלון ציין את משחק היורוקאפ שיתקיים ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully