וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימן: "מרוצה שהגעתי לכאן", גרינברג: "תמיד יש לחץ"

כוכב הניצחון של מכבי אשדוד מרוצה, מאמנו נתי כהן: "לא אתבלבל מהניצחון הזה". כדיר: "אם אתה לא מוכן, אתה משלם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הרבה ציפיות תולים אוהדי הפועל ירושלים בפרויקט שבנה הקיץ בראד גרינברג. אלא שהפתיחה לא ממש בישרה טובות כאשר סגנית מחזיקת גביע ווינר פתחה את העונה עם הפסד מביך 83:80 במלחה למכבי אשדוד במשחק שבו בלט מעל כולם אוסטין פרימן שרק בשבוע שעבר הצטרף למועדון וסיפק כמה זריקות חשובות בדקות המכריעות וסיים עם 22 נקודות, כולל שלוש שלשות.

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את הפועל ירושלים 80:83

מתן חרוש: "תמיד כיף לפתוח את העונה עם ניצחון"

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, מימין יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
הפנים שלהם אומרות הכול. שחקני ירושלים, הערב/יוסי ציפקיס

"הייתי אגרסיבי וזה מה שעזר לי בדקות המכריעות", סיפר אוסטין פרימן. "היו לי הזדמנויות וניצלתי אותן. אני מאמין במה שעשינו, זו הקבוצה שלנו ואני מאמין בה. שיחקנו יחד ועבדנו קשה יחד. אני חושב שהניצחון הזה מגיע לנו. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה ואני מאמין שנמשיך ביכולת הזו גם שם. אני מרוצה שהגעתי לכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוסטין פרימן שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
טוב שבאת. אוסטין פרימן/יוסי ציפקיס

המאמן המנצח, נתי כהן, הוסיף: "אני לא המלך, אלא הקבוצה עבדה טוב. באנו מלמטה, צנועים. הייתה לנו בעיה בהכנה הקיץ, אבל אני לא מסתנוור מהניצחון הזה. אנחנו רק בתחילת הדרך. גם אם היינו מפסידים הייתי אומר את אותם דברים. אנחנו נעבוד חזק ונשתפר. ירושלים היא קבוצה גדולה עם צוות מקצועי מדהים וברור שזה כיף. אני מקווה שלא נאבד את האיזון. אני לא אתבלבל מהניצחון הזה, אני מקווה שהחברים שלי גם כן".

על אוסטין פרימן הוסיף: "משחקי הכנה נועדו לבדוק דברים. במשחק הכנה אם אתה מנצח או מפסיד ההבדל נמצא רק בהרגשה. למדנו, ראינו את הדברים והיו לנו פציעות ובעיות. הבאנו את פרימן וזה ייאמר לזכות הצוות שלי שחשבנו עליו בקיץ. אני שמח שהלכתי על משהו בטוח. אני לא רוצה לחשוב על עצמנו שזה מזל של מתחילים אלא שהחבר'ה רציניים מספיק ומחויבים. נראה לאן זה יוביל. בשבוע הבא מחכה לנו משחק מאוד קשה נגד נתניה ומהר מאוד משנים מומנטום. נעבוד קשה כל השבוע".

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
"הם הגיעו לזריקות טובות ברגעים המכריעים". בראד גרינברג/יוסי ציפקיס

בראד גרינברג, מאמן הפועל ירושלים, סיכם: "זה מאכזב לגמרי. אני חושב שהם שיחקו מצוין וזרקו מצוין. משחק אחד לא מעיד על כל העונה ואנחנו נצטרך להרים את הראש כבר מחר. הם הגיעו לזריקות טובות ברגעים המכריעים. יש לנו הרבה בחורים שצריכים לקבל את ההזדמנות. אדם אריאל שחקן חשוב ואני מרוצה מאיך שהוא שיחק הערב. כמאמן אתה מרגיש תמיד לחץ וזה לא משנה אם אתה בירושלים או בחיפה. אנחנו יוצאים בכל משחק כדי לנצח".

אלישי כדיר שסיים עם 14 נקודות אמר בסיום: "זה מאכזב מאוד לסיים ככה. החבר'ה לקחו את זה קשה, אבל אני שמח כי זה תמרור אזהרה. מה שקורה בגביע ווינר קורה שם וזה לא נחשב. אם אתה לא מספיק אגרסיבי בהגנה, אתה משלם על זה. אני מקווה שמזה נצמח ושזה לא יקרה עוד פעם. לא עשינו את מה שרצינו בהגנה. יכול להיות שזו גם התרגשות של ההתחלה כי עדיין לא שיחקנו משחק במלחה, אבל זה לא צריך לקרות ומקווה שזה לא יקרה. לא מורגש לחץ, זו ליגה תחרותית ואם אתה לא בא מוכן אתה משלם, והיום שילמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully