וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי שוחרר מסגל הנבחרת בגלל מתיחה בשריר

14.10.2013 / 11:25

חלוץ מכבי תל אביב יחמיץ את המשחק מול צפון אירלנד, גוטמן הזהיר את השחקנים מהיריבה: ”לא ירצו לסיים אחרי אזרבייג’אן”

נבחרת ישראל ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת המשחק מחר (שלישי) מול צפון אירלנד, שברקע ישנה התלבטות קטנה של המאמן אלי גוטמן לקראת ההרכב. מי שלא יהיה לצדו של גוטמן הוא ברק יצחקי, חלוץ מכבי תל אביב, ששוחרר היום מהסגל מאחר שהוא סובל ממתיחה בשריר. ההחלטה התקבלה לאחר בדיקת האולטרסאונד שעבר הבוקר.

אין ספק שגוטמן צפוי לפתוח במערך התקפי יותר, כשיוותר על אחד הקשרים האחוריים, מהראן ראדי או שרן ייני, וישחק עם קשר קדמי נוסף, כנראה ליאור רפאלוב. החלוץ טל בן חיים נמצא גם הוא בתמונת ההרכב. גם מאור מליקסון אמור להשתלב במשחק.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חושב התקפה. גוטמן/קובי אליהו

כזכור, אתמול הקרין גוטמן לשחקנים את המשחק בין אזרבייג'אן לצפון אירלנד שנערך בסוף השבוע (2:0 לאזרים). אתמול חידד המאמן מספר דגשים כשאמר לשחקנים במלון: "מדובר בנבחרת שמשחקת בעיקר על כדורים ארוכים. תגיעו עם ריכוז מקסימלי כי הם יבואו לשחק ברצינות ולא ירצו לסיים אחרי אזרבייג'אן. יש להם חלוץ גבוה ברחבה וממנו צריך להיזהר בכדורי הגובה". גוטמן התכוון כנראה לג'וש מגניס, חלוץ אברדין הסקוטית המתנשא לגובה 1.98. אחד השחקנים סיכם את דבריו של המאמן כשאמר: "אנחנו נבחרת טובה מצפון אירלנד, אבל נגד אזרבייג'אן אמרו דברים דומים ולא עשינו שום דבר על המגרש. הפעם הפקנו לקח".

בעניין הפצועים, בנבחרת מעריכים שטל בן חיים וביבראס נאתכו שלא התאמנו אתמול יהיו כשירים למשחק והם אמורים לפתוח בהרכב. כך גם לגבי עדן בן בסט שערך אימון קל יחסית. ידו של המגן עומרי בן הרוש גובסה אבל הוא כשיר למשחק ואם יפתח בהרכב יעלה עם סד מיוחד.

איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל עם אוראל דגני טל בן חיים. קובי אליהו
לגמור את זה יפה. הנבחרת מתאמנת לקראת אזרבייג'אן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully