וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער עלתה לשלב העלית של מוקדמות היורו

ישראל דהרה ל-0:9 קליל על ליכטנשטיין במחזור האחרון בבית י' בשלב הבתים המוקדם. תהיה אחת מ-28 הנבחרות בשלב הבא

נבחרת הנוער של ישראל עלתה הערב (ראשון) לשלב העלית של מוקדמות אליפות אירופה אחרי ניצחון קליל 0:9 על ליכטנשטיין החלשה במחזור האחרון בבית י'. ישראל סיימה במקום הראשון, לפני דנמרק ואיטליה (איטליה ניצחה את הדנים 0:2 במשחק המקביל). ליכטנשטיין כמובן הסתפקה במקום האחרון.

ישראל פתחה בלחץ רצוף על השער של ליכטנשטיין וקשר-חלוץ הפועל תל אביב, רמזי ספורי ניצל בישול של שגיב יחזקאל כדי לקבוע 0:1 לישראל אחרי 19 דקות. אחר כך הסכר נפרץ. דור חוגי חגג צמד (23 ו-50) וגם עומר דנינו (29), דור פרץ (41), מוחמד אבו אל היג'א (52), אבישי כהן (80 ו-84) ועדן שמיר (82) הצטרפו לקרנבל השערים. בסיום 0:9.

הרכב נבחרת ישראל: דין גל, מוחמד אבו אל היג'א, עיאד חבשי, עומר דנינו (שייח אחמד, 78), שון גולדברג, דור פרץ, יניב בריק (עדן שמיר, 54), שגיב יחזקאל (אבישי כהן, 69), רמזי ספורי, מיכאל אוחנה, דור חוגי.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים. מגד גוזני
משחק קל במושבה. שחקני הנוער חוגגים/מגד גוזני

אלי אוחנה, מאמן נבחרת הנוער, אמר בסיום: "אנחת רווחה במשחק שלנו הייתה כבר במחצית הראשונה, אבל חיכינו לדקות האחרונות כדי לדעת מה קורה בין דנמרק לאיטליה. מגיע לחבר'ה כל הכבוד, זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח מול יריבה לא טובה, אבל להבקיע תשע פעמים כשהדנים הבקיעו נגדם רק פעמיים זה יפה. יכולנו להבקיע גם 13 ו-15 שערים. הטורניר הזה היה קשה והניצחון על איטליה הביא אותנו בסופו של דבר לשלב העילית".

על התהליך שעברה הנבחרת הוסיף המאמן: "התאמנו במשך שנה שלמה כדי להגיע למעמד הזה. שלב העילית כבר יהיה סיפור אחר, אבל נשמח קצת ונהנה מהתוצאות של הטורניר לפני שנמשיך הלאה".

באופן אישי הוסיף אוחנה: "אני לא מתעסק בביקורות שהיו. מי שעוסק בנוער יודע שיש שנתונים יותר טובים ופחות טובים. אני לא מרגיש שאני צריך להוכיח שום דבר לאף אחד. אני נהנה מהבחורים וזה הסיפוק הכי גדול שלי. אם תהיה לנו הגרלה טובה, אולי בסופו של דבר נגיע לאליפות אירופה, אבל המטרה היא לעלות שלב וזה מה שעשינו שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות".

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה, עם שחקן הנבחרת דור חוגי. מגד גוזני
"התאמנו במשך שנה שלמה כדי להגיע למעמד הזה". אוחנה/מגד גוזני

שלב העלית: כך זה עובד

28 נבחרות תשתתפנה בשלב העלית. האלופה ספרד עלתה לשם אוטומטית, 26 הנבחרות שתסיימנה במקומות 1-2 ב-13 בתי השלב המוקדם תצטרפנה אליהן וכך גם הנבחרת עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי.

בשלב העלית 28 הנבחרות תחולקנה לשבעה בתים (כל בית יכלול ארבע נבחרות) והמנצחת של כל בית תעפיל לטורניר הגמר שיתקיים ב-19-31 ביולי בהונגריה. טורניר הגמר יכלול שמונה נבחרות, אחת מהן היא המארחת.

הגרלת שלב העלית תתקיים ב-28 בנובמבר בניון והמשחקים שלו יתקיימו באזור החודשים מרץ-אפריל (התאריכים עדיין לא נקבעו).

הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן בשלב העלית:

ישראל
בלגיה
אירלנד
גרמניה
שוויץ
טורקיה
מונטנגרו
רוסיה
אוקראינה
דנמרק
ספרד

שחקן נבחרת הנוער של ישראל, רמזי ספורי. מגד גוזני
פרץ את הסכר. רמזי ספורי מימין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully