וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הספרס הפסידו לפיניקס

סיומת מצוינת של ג'ראלד גרין עזרה לסאנס לשמור על המאזן המושלם ב-99:106, 14 לטאקר. ניו אורלינס ניצחה את אטלנטה

סן אנטוניו תפתח את העונה הקרובה עם לא מעט ציפיות, אבל בינתיים הלילה (בין ראשון לשני) היא ספגה את הפסדה הראשון במשחקי ההכנה כשירדה מנוצחת בבית 106:99 על ידי פיניקס שמצידה שומרת על מאזן מושלם (0:3).

המשחק עצמו היה צמוד ברוב שלביו ובתחילת הרבע האחרון הסאנס הובילו בשתי נקודות בלבד. אלא שבשלב הזה ג'ראלד גרין התחיל ללחוץ על הדוושה ועם שבע נקודות רצופות הוא טיפס ל-82:88 לקראת אמצע הרבע. קורי מאגטי ניסה לשמור את סגנית האלופה בתמונה, אבל שלשה של דיונטה כריסמס סגרה את הסיפור.

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. GettyImages
סיפק 12 נקודות ב-22 דקות. טים דאנקן/GettyImages

גרין סיים עם 19 נקודות לזכות הסאנס כשהוא מקדים את פי ג'יי טאקר מיודענו שקלע כמו כריסמס 14 נקודות. בצד המפסיד, שישה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס ובראשם טים דאנקן עם 12 ב-22 דקות. מאנו ג'ינובילי, פאטי מילס וטוני פארקר הסתפקו ב-11 כל אחד.

במשחק נוסף ניו אורלינס השיגה ניצחון רביעי בקדם העונה ב-73:105 על אטלנטה. אנתוני דייויס סיפק 23 נקודות לפליקנס, ג'רו הולידיי קלע 13 והוסיף שישה אסיסטים. ההוקס, שהחטיאו 11 מ-18 הזריקות הראשונות שלהם במשחק, קיבלו תפוקה של 21 מאל הורפורד. ריאן אנדרסון עלה מהספסל של הפליקנס עם 20 נקודות, אל פארוק אמינו הוסיף 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully