וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הקבוצות נגד מכבי: "השאלת נעימי היא בדיחה"

13.10.2013 / 18:52

בעקבות צירופו הצפוי של דיוויד בלו, הצהובים מתכוונים להשאיל את הגארד, למרות שהתקנון אוסר להשאיל שחקן שעבר את גיל 26, רמי כהן: ”זה עקום”

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שסיכמה על צירופו של דייויד בלו, מכבי תל אביב מחפשת פיתרון לסוגיית יובל נעימי. הצהובים מעוניינים להשאיל את הגארד לגליל עליון המעוניינת בו, אך כפי שפורסם בעבר בוואלה! ספורט, שחקן בליגת העל יכול להיות מושאל לקבוצה אחרת בארץ רק עד גיל 26, בעוד שנעימי כבר בן 28.

במכבי מצאו פתרון לפלונטר הזה, שכולל ניסוח חוזה לעונה אחת עם הקבוצה השואלת אותו, עליו יהיה חתום השחקן עצמו, בו יוסכם שהוא יחזור בסוף העונה למכבי תל אביב. עם זאת, השאלה כזאת לא צפויה לעבור ללא התנגדות ממספר קבוצות וישנם ומעדונים כמו הפועל תל אביב ומכבי ראשון, שהשאלת השחקן בדרך הזו אינה מקובלת עליהם.

יובל נעימי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצות מתנגדות להשאלה שלו. יובל נעימי/ברני ארדוב

אחד המתנגדים הוא יצחק פרי, יו"ר ראשון לציון, שאף התבטא בנושא בישיבת מנהלת הליגה שנערכה כלפני חודשיים, בה אמר כי זה לא מקובל ששחקן יקבל שכר משתי קבוצות בו זמנית. פרי אף הוסיף כדוגמה את מאיר טפירו , שהיה חתום במכבי תל אביב, אך הושאל להפועל אילת, כשבתום אותה עונה נפגשו שתי הקבוצות בפלייאוף.

רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב נשמע נחרץ בעניין: " אני לא יודע מה העמדה של שאר הקבוצות, עמדתנו היא שזה עקום מאוד ובדיחה בשני מובנים. קודם כל יש תקנון שבו נקבע שאסור להשאיל שחקן מעל גיל 26. לא יכול להיות שתקנון של איגוד הכדורסל, שהוא כמו הרגולטור של הכדורסל, ייתן תשובה כמו 'זו לא השאלה, הם יעבירו אותו, ואחר כך יחזירו אותו בסוף השנה' זה לעשות צחוק מעבודה.

כהן הוסיף: "הנושא השני שהוא לא פחות חמור הוא שזה לא משנה אם זה גליל, הרצליה או הפועל. אין שום היגיון להחזיק שחקן יקר ולהשאיל אותו בפחות כסף. מה יקרה אם אותן קבוצות נאבקות בסוף העונה על מקום 4-5 וכניסה לפלייאוף? או כל סיטואציה אחרת בסגנון. כשאתה נותן שחקן כמו נעימי , ב-300 אלף דולר, ב- 60 אלף דולר נניח, אתה בעצם נתת 240 אלף דולר לקבוצה וזה פתח לצרות. זה לא שונה משופט שיעבוד בחברה שלבעלים שלה יש חברת כדורסל, זה על אותו רעיון. אז אני מדגיש, יש גם חוק נגד". רמי כהן הוסיף כי הוא אינו שולל להתלונן בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. קובי אליהו
פתח חזית נגד מכבי. רמי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully