וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס: "מונאקו היא אופציה טובה מאוד עבורי"

אחרי שכבר הודיע שיעזוב את ברצלונה בקיץ, השוער מכוון ליעד הבא שלו: "יהיה מאוד מיוחד לשתף שוב פעולה עם אבידל"

ויקטור ואלדס, שוער של ברצלונה, נותן עד כה עונה אישית מצוינת. הוא יציב מאוד בין הקורות וביום שבת האחרון הוא גם תפס את מקומו של איקר קסיאס המסופסל בין הקורות של הנבחרת הספרדית.

אולם, בסוף העונה הנוכחית ואלדס כבר הודיע שיעזוב את המועדון והיום (ראשון) הוא אף התראיין לערוץ טלוויזיה צרפתי ונתן גם רמזים עבים על היעד הבא שלו. "הליגה הצרפתית מושכת אותי מאוד - אם זה מונאקו או כל קבוצה אחרת בצרפת", אמר ואלדס לערוץ הטלוויזיה הצרפתי telefoot והוסיף: "העתיד שלי נמצא בידיים של הסוכן שלי אבל מונאקו היא אופציה טובה עבורי".

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה. AP
עוזב, וזה סופי. ואלדס/AP

ואלדס עשוי לשתף פעולה במונאקו עם אריק אבידל, חברו לשעבר לבארסה, שעבר הקיץ לקבוצה מהנסיכות והשתלב בה היטב. השוער התייחס לאפשרות הזו ואמר: "אני יודע שאבידל מאוד שמח במונאקו ואני חבר טוב מאוד שלו. אני מחשיב אותו כמו לאח. הוא דוגמא לכל בנאדם אנוש. לחזור שוב ולשחק לצידו יכול להיות מאוד מיוחד".

ואלדס רשם מעל 500 הופעות בברצלונה, עמה הוא זכה בשש אליפויות וכן רשם שלוש זכיות בליגת האלופות, אבל הצהיר כבר באמצע העונה שעברה כי הוא מתכוון לעזוב את הקטלאנים בתום חוזהו בקיץ הקרוב. "יש לי חוזה עד סוף העונה. ביליתי יותר מ-20 שנה במועדון הזה. הייתה לי הזדמנות לזכות בהכל, אבל עכשיו התקופה הנפלאה שלי במועדון הסתיימה. הגיע הזמן עבורי למצוא יעדים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully