וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: אריק גילרוביץ' פוטר מהפועל רמת גן

12.10.2013 / 20:05

המאמן ("החלטה שגויה שפוגעת בקבוצה") סיים את תפקידו לאחר ארבעה חודשים בלבד. לופא קדוש מועמד להחליפו

מאמן הפועל רמת גן, אריק גילרוביץ'. קובי אליהו
נפרד. גילרוביץ'/קובי אליהו

מאמן הפועל רמת גן, אריק גילרוביץ', פוטר הערב (שבת) מתפקידו. גילרוביץ' (53), שחקן העבר של המועדון, מונה לפני ארבעה חודשים לתפקיד, ואחרי תוצאות יפות באירופה (0:0 בחוץ מול אשטוריל; הפסד 1:0 בגומלין בישראל), הגיעה דעיכה מסוימת בליגה הלאומית.

במפעל המקומי התוצאות של היורדת לא מרשימות. ניצחון במחזור הפתיחה (1:3 על אחי נצרת) לווה בהפסדים להפועל פתח תקוה ולנצרת עילית, וגם במחזור האחרון הפסידה הקבוצה, 2:1 להרצליה (שבת) אחרי 3:1 להפועל אשקלון, במחזור החמישי.

רמת גן מדורגת כרגע במקום התשיעי בליגה הלאומית, עם שש נקודות משישה משחקים - מרחק שבע נקודות מהפסגה.

לופא קדוש מועמד מוביל להחליף את גילרוביץ', וכפי הנראה המאמן הוותיק צפוי לחתום על חוזה לשתי העונות הבאות. קדוש כבר אימן בהפועל רמת גן, בעונת 1986/87.

"ההנהלה מודה לאריק, שהינו שחקן עבר ובעל זכויות רבות במועדון, על מסירותו ועבודתו, ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. דלת המועדון תהיה פתוחה לפניו תמיד בעתיד", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון, שיצאה הערב.

גילרוביץ' הודיע: "אני עוזב בראש מורם. הוכחתי את הכישורים שלי ברמות הכי גבוהות מול קבוצה שהגיעה לשלב הבתים בליגה האירופית. מה שהיה חסר זה טיפת מזל ואורך רוח מצד הקבוצה. זו החלטה שגויה שפוגעת בקבוצה. מקווה שימשיכו בדרך שהתחלתי - לשלב שחקני נוער ושחקנים שהחזרתי לקבוצה. ניפרד כידידים והכי חשוב שהקבוצה תצליח בהמשך. אני איש הפועל רמת גן וככה יהיה גם בהמשך".

הפועל רמת גן ירדה בעונה שעברה מליגת העל, ובקיץ האחרון עזבו הבעלים, משפחת ארקין, והעבירו את הזכויות על הקבוצה ליהודה דולינר.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

מאמן הפועל ירושלים לופא קדוש. מגד גוזני
קאמבק משנות ה-80? קדוש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully