וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר טשקנט: דודי סלע בגמר, אמיר ויינטרוב הודח

הישג מצוין לישראלי הבכיר שגבר 7:5, 6:7, 3:6 על לאקו (69) ויפגוש את גבאשווילי (118) שניצח 6:7, 4:6 את ויינטרוב

הישג מצוין לטניסאי הבכיר של ישראל דודי סלע שהעפיל הבוקר (שבת) לגמר טורניר טשקנט (פרסים בסך 125 אלף דולר) באוזבקיסטן. סלע שמדורג 87 בעולם גבר על לוקאס לאקו הסלובקי (69) 7:5, 6:7, 3:6 ובכך הוא יקבל הזדמנות לזכות בתואר שלישי לשנת 2013 וגם לזנק משמעותית בדירוג העולמי שיתפרסם ביום שני הקרוב.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
הישג מצוין. דודי סלע/AP

השניים כבר נפגשו פעמיים בעבר והמאזן ביניהם עמד על 1:1, כאשר בפעם האחרונה לאקו היה זה שניצח בשלוש מערכות במסגרת טורניר ממפיס. המשחק עצמו נפתח בשליטת הסלובקי שהשיג שתי שבירות לעומת אחת של סלע כדי לנצח 5:7 במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה צמודה מאוד, השניים שברו פעמיים כל אחד, אבל בשובר השוויון סלע היה מרוכז יותר וניצח 4:7 כדי לשלוח את המשחק למערכה מכרעת.

המערכה השלישית הייתה צמודה אבל סלע השיג את השבירה המיוחלת והמשיך להחזיק ביתרון עד לסוף עם 3:6 ענק תוך שעתיים ושמונה דקות. בגמר ימתין לסלע טיימורז גבאשווילי הרוסי (118 בעולם).

במהלך 2013 זכה סלע בצ'לנג'ר בוסאן אחרי שרשם חמישה ניצחונות, כולל ניצחון בגמר על אלכס בוגומולוב הרוסי. באיסטנבול הוא הפסיד לבנג'מין בקר הגרמני בגמר ובאסטנה, רק לפני כשלושה חודשים, הוא זכה בטורניר אחרי ניצחון על מיכאל קוקושקין הקזחי.

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. Geert Vanden Wijngaert, AP
פספוס. אמיר ויינטרוב/AP, Geert Vanden Wijngaert

אמיר ויינטרוב סיים הבוקר את דרכו בטורניר. הישראלי שהעפיל לחצי הגמר לאחר מיני שערורייה בעקבות אי הופעתו של יריבו הטוניסאי מאלק ג’אזירי (169 בעולם), שקיבל הוראה ממשרד הספורט בארצו שלא להופיע, נוצח על ידי יריבו הבא של סלע שמדורג שישי בטורניר.

הישראלי שמדורג 196 בעולם דווקא פתח טוב את המשחק, והשניים שברו אחד את השני פעם אחת עד שהמשחק הגיע להכרעה בשובר שוויון, אז הרוסי פתח מבערים וניצח 1:7 ו-6:7 במערכה כולה. במערכה השנייה הספיקה שבירה אחת לגבאשווילי כדי להשיג יתרון שעליו הוא שמר לאורך המערכה אותה הוא סיים עם 4:6 שנעל משחק שנמשך שעה ו-25 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully