וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 0:6 לצרפת על אוסטרליה, בנזמה סוף סוף כבש

החלוץ שבר בצורת של 1,222 דקות ללא שער במדים הלאומיים, צמד לז'ירו. סרביה נפרדה מדיאן סטנקוביץ' עם 0:2 על יפן

בזמן שברחבי תבל עשרות נבחרות מתכתשות במסגרת משחקי מוקדמות הגביע העולמי, הערב (שישי) התקיימו גם כמה משחקי ידידות. צרפת אירחה את אוסטרליה בפארק דה פרינס וחגגה על חשבונה עם 0:6 מרשים, כשקרים בנזמה חתום על השער השישי במשחק ושבר בצורת של 1,222 דקות ללא שער במדי הטריקולור. סרביה ניצחה את יפן 0:2.

שחקן נבחרת צרפת קרים בנזמה חוגג עם חברו פרנק ריברי. רויטרס
ברכות. בזמנה סוף סוף חוגג/רויטרס

צרפת - אוסטרליה 0:6

איזו חגיגה בפארק דה פרינס, במשחק ידידות בו הטריקולור התפוצצו על האוסטרלים החביבים, וקרים בנזמה שבר סוף סוף בצורת של 1,222 דקות ללא שער בנבחרת צרפת. כן-כן, מאז מאי 2012 החלוץ לא הרשית במדים הלאומיים. החגיגה החלה כבר בדקה ה-8 כשפרנק ריברי כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. בדקה ה-16 אוליבייה ז'ירו הכפיל וקבע 0:2 לאחר שריברי מצא אותו במסירת רוחב מאגף שמאל, והחלוץ בעט היטב בחצי סיבוב לרשת הגבוהה. בדקה ה-27 סמיר נאסרי קיבל מסירה בתוך רחבת האוסטרים, מסר ימינה לז'ירו וזה השלים צמד כשבעט מעשרה מטרים פנימה וקבע 0:3. האוסטרלים לא תפקדו וצרפת ניצלה זאת כשעלתה ל-0:4 אחרי שתי דקות, כשהפעם מי שחגג היה יוהאן קבאייה שהפציץ ברגל ימין מחוץ לרחבה. האוזיס החזיקו מעמד והתוצאה נשמרה עד למחצית, אבל פתיחת המחצית השנייה בישרה על המשך החגיגה הצרפתית. בדקה ה-47 מתיו דבושי העלה את צרפת ל-0:5 ואז הגיעה הדקה ה-50. בנזמה, שהחליף במחצית את ג'ירו, קיבל מסירת רוחב מריברי, שלח רגל ארוכה ומחמישה מטרים כבש וקבע 0:6 מתוק במיוחד מבחינתו.

שחקני נבחרת צרפת, סמיר נאסרי, פרנק ריברי וחבריהם חוגגים. רויטרס
נראו מצוין/רויטרס

סרביה - יפן 0:2

15 שנה אחרי שרשם הופעת בכורה במדים הלאומיים, דיאן סטנקוביץ' עלה הערב לכר הדשא ולבש את החולצה של נבחרת סרביה בפעם ה-103 והאחרונה. הקשר בן ה-35 שפרש שתום העונה שעברה, שיחק 11 דקות והוחלף לקול תשואות הקהל בנובי סאד. מעבר לפרידה החגיגית היה גם משחק וגם הנבחרת הכל כך מאכזבת של סינסה מיכאלוביץ', שאיבדה כבר מזמן סיכוי לעלות לגביע העולמי, גברה על הנבחרת החזקה של אלברטו זאקרוני 0:1. דושאן טאדיץ' כבש בדקה ה-59 ומילו יואיץ' חתם בתוספת הזמן אחרי בישול של חלוץ הפועל עכו ומ.ס אשדוד לשעבר, סטפן שצ'פוביץ'.

שחקן נבחרת סרביה, דיאן סטנקוביץ', מודה לאוהדים במשחק הפרישה שלו. AP
נפרד לתמיד. סטנקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully