וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "תהיו קרובים בהגנה ונצא למתפרצות"

11.10.2013 / 14:47

מאמן הנבחרת בתדרוך אחרון לקראת המשחק בפורטוגל. שחקן: "רוצים לצאת עם תוצאה בזכותה לא ישכחו את הקמפיין"

צילום ועריכה: טל אנגלנדר

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק שייערך הערב (שישי, 22:45, ספורט 5) מול פורטוגל. המאמן אלי גוטמן כינס את השחקנים לאסיפה נוספת, בה הקרין את קלטת המשחק מול פורטוגל (3:3 ברמת גן) וחילק מספר דגשים לקראת ההתמודדות. ללא קשר לאסיפה, גוטמן החליט לערוך היום אימון קל שייערך בשעות הצהריים. המאמן לא יתרגל שם את ההרכב.

"כך אני רוצה שנשחק. תהיו קרובים בהגנה ונצא למתפרצות", אמר גוטמן לשחקנים, "אם נהיה ממושמעים טקטית, נוכל להפתיע. חשוב מאוד שנעשה דאבל אפ בכל פעם ששחקן שלהם מסכן אותנו". בנבחרת מקווים להשיג הערב תוצאה שתשחזר את ה-2:3 המיתולוגי בפארק דה פראנס, לפני 20 שנה פחות יומיים. "תוצאה כזאת אף אחד לא ישכח וכך נצא עם משהו שכולם יזכרו מהקמפיין הזה", אמר אחד השחקנים.

לעצור את רונאלדו: השחקנים שצריכים להוכיח בנבחרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אפשר להשיג תוצאה בלתי נשכחת?/מערכת וואלה, צילום מסך

לגבי ההרכב, גוטמן שוקל לעשות שינוי אחד בהשוואה להרכב אותו ניסה באימון אתמול, אבל שומר את הקלפים קרוב לחזה בעניין. ההרכב אמש כלל את מהראן ראדי ואליניב ברדה במקום גל אלברמן ומאור מליקסון, שבעצמם תורגלו שלשום. "המשמעת יותר חשובה מאיזה הרכב יפתח. כל השחקנים בחלק הקדמי ראויים לפתוח בהרכב".

החלוץ עדן בן בסט התייחס לעובדה שרק לאחרונה חזר מפציעה וחסר לנבחרת בצמד המשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה: "לנבחרת יש הרבה שחקני טובים, לא נכון לומר שבגלל שתומר חמד ואני לא שיחקנו אז הנבחרת מעדה. כשלא הולך, תמיד מחפשים מי חסר. תומר שחקן חשוב ואני שיחקתי טוב בנבחרת, אבל יש לאלי כל כך הרבה בחירות. זה לא שיחק תפקיד". החלוץ סיכם: "אחרי המשחקים האחרונים היה אפשר לסמן את הקמפיין ככושל, אבל יש עדיין על מה לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully