וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מיטרוביץ': "ליגה או אירופה, תמיד נרצה לנצח"

ניקולה מיטרוביץ' משתלב במכבי תל אביב, מספר על ההשוואה לגאטוסו ופירלו, ואומר: "סוזה המאמן הכי טוב שלי, רוצה אליפות"

one

המשחק הכי טוב של מיטרוביץ'? צפו בניצחון מכבי תל אביב בחיפה

ניקולה מיטרוביץ' הגיע למכבי תל אביב רק לפני חודשיים, וכבר מאוהב בקבוצה. הקשר הסרבי, 26, נחת אצל האלופה והתקבל בצורה חשדנית בתחילה, לנוכח העומס בקישור של הצהובים, אבל מאז סיפק כמה משחקים טובים, וכבר מתחיל להשתלב.

מיטרוביץ' התראיין באתר הרשמי של מכבי תל אביב, וסיפר שבעבר בתקשורת בסרביה אמרו עליו ש"כשהוא מחזיק בכדור הוא כמו פירלו, כשהוא שומר הוא גאטוסו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, ניקולה מיטרוביץ'. AP
נקלט מהר. מיטרוביץ'/AP

לדבריו, "כשהייתי צעיר היה שלב שבו התאמנתי בשלושה ענפים - כדורסל, כדורגל וכדורעף. אבל החלטתי להתמקד רק בכדורגל, כי זה החיים שלי, זה הדבר שאני הכי אוהב".

מיטרוביץ', ששיתף פעולה עם פאולו סוזה בקבוצה ההונגרית וידאוטון, מספר ש"פאולו הוא המאמן הכי טוב שהיה לי, מאז שאני משחק תחתיו אני רק משתפר, צעד אחרי צעד. כעת אני איתו במכבי ואני חושב שאיתו, ועם מכבי, אני יכול להשתפר ולקדם את הקריירה, וגם את הקבוצה".

ראדה פריצה מספר עליו ש"הוא בחור נחמד, קל מאוד, כיף לדבר איתו, הוא השתלב מהר והוא שחקן טוב", וגם מיטרוביץ' מודה שהוא נהנה בישראל: "ישראל מדינה מושלמת, תל אביב עיר מהטובות בעולם, מזג האוויר פה מושלם, אני נהנה כאן מאוד".

הסרבי החמיא לאוהדים, ואמר ש"הם קופצים כולם כמו משוגעים. זה חשוב לשחקנים, במיוחד כשאנחנו צריכים עוד דחיפה קטנה לניצחון".

צפו בראיון עם מיטרוביץ'

מיטרוביץ' סבור ש"אנחנו צריכים להיות אלופים גם השנה, כי בשנה שעברה הקבוצה זכתה בתואר ראשון אחרי עשר שנים, וצריך להמשיך באותה דרך. מצפה גם להתקדם באירופה.

"המנטליות של מכבי היא לנצח בכל משחק, לא משנה מול איזו יריבה. בכל משחק צריך לנצח. בין אם זה בליגה או באירופה, צריך לתקוף את היריב, תמיד ללכת על הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully