וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טטה בנגורה: "קרגבו יכול לשדרג אותנו"

11.10.2013 / 12:23

חלוץ בית"ר ירושלים המליץ למועדון לצרף את קפטן נבחרת סיירה לאון. אלי כהן לקראת הפועל תל אביב: "זה לא עוד משחק"

ברני ארדוב

צפו בניצחון הדרמטי של בית"ר, 2:3 על קרית שמונה

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד מהמהפך בסיום משחק האימון אמש (חמישי) בקרית שמונה, בו ניצחו 2:3 ובאופן כללי, גם ממחנה האימונים בן שלושת הימים שערכו בצפון. בקבוצה החמיאו לדוד רביבו, שלמרות כל הרעש סביב החתמתו של אבירם ברוכיאן והדיבורים על עתידו במועדון, לא עסק בכך כלל במחנה, עבד קשה על המגרש והיה מהשחקנים הבולטים על המגרש. מי שעוד זכו למחמאות בסיום היו צחי אליחן, רועי זיקרי ותומר ירוחם, שהיה מעורב בשני שערים.

מאמן הקבוצה אלי כהן אמר: "תמיד טוב לנצח, אבל למען האמת לא הייתי מאוכזב בשום תוצאה. המטרה הייתה דקות משחק עבור הצעירים. ערכנו חמישה אימונים בשלושה ימים ובאמת רצינו להמשיך לתת דקות משחק יקרות לשחקנים שצריכים אותן".

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא הוסיף כהן: "כולם יודעים באיזה משחק מדובר. זה לא עוד משחק, זה משחק על הכבוד של המועדון, האוהדים והבעלים וכולם צריכים להתכונן בהתאם. כל אחד יצטרך להביא מעצמו את כל מה שיש לו וגם את מה שאין לו כדי שהקהל ייצא שמח בסיום המשחק".

שחקן נבחרת סיירה לאון, איברהים קרגבו (שמאל) מול שחקן נבחרת טוניסיה, אוסמה דראגה. AP
מה הוא יכול לתרום? קרגבו/AP

ביום ראשון צפויה הקבוצה להוציא ויזה לקשר איברהים קרגבו, קפטן נבחרת סיירה לאון. חברו לנבחרת, איברהים "טטה" בנגורה אמר: "המלצתי עליו לבית"ר ברגע ששאלו אותי, כי אני חושב שהוא יכול לשדרג אותנו מאוד. הוא שחקן אגרסיבי וחזק, עם המון ניסיון באירופה והוא נותן הרבה שקט למשחק. הבנתי שהוא אמור להגיע בימים הקרובים".

כ-6,000 כרטיסים נמכרו עד עתה למשחק נגד הפועל תל אביב בטדי ובבית"ר מעריכים כי בשבוע הבא המכירה תואץ. מחר ייערך ערב הגאלה של המועדון, בו תחל הקבוצה לנסות ולגבש סביבה עסקית ולמכור מנויי כבוד. כמו כן, תיערך מכירה פומבית של מוצרי המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully