וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כואב הלב: הקמע של טורונטו גמר את העונה

ה"ראפטור", שהפך לדבר הכי טוב בקבוצה, קרע את האכילס: "הסיבה היחידה להישאר אחרי הרבע השלישי". וגם: הפציעות הביזאריות של מייקל ביזלי ורודני סטאקי

עונת ה-NBA עוד לא יצאה לדרך, אבל כבר אנחנו עדים לשתי פציעות יוצאות דופן. הראשונה היא של "הכוכב" הכי גדול בטורונטו בימים אלה - האיש שבתוך הקמע של הראפטורס, שקרע את גיד האכילס (כמו קובי בריאנט) וייעדר העונה מהמגרשים אחרי 19 שנים רצופות בתפקיד.

זהותו של האיש לא פורסמה מעולם, מה שרק מוסיף למסתוריות ולעניין סביבו ובעיתון "טורונטו סטאר" דיווחו בכאב רב על הפציעה: "חצי שעה בלבד לפני משחק קדם העונה הראשון התגלו החדשות המדכאות. ה'ראפטור' הוא ההצגה הכי טובה בקבוצה הזו, הוא אולסטאר קנדי, לא לוקח שנות חופש. היו לילות - הו אלוהים, כל כך הרבה לילות, בהן הסיבה היחידה להישאר באולם אחרי הרבע השלישי הייתה לראות את הראפטור משגע את אנשי האבטחה שעל הקווים. אנחנו לא בטוחים כמה כסף הוא מקבל, אנחנו רק בטוחים שמגיע לו יותר. בניגוד לרבים כל כך בארגון הזה, הוא מעולם לא איכזב אותנו ואנחנו שולחים אליו את אהבתנו". מאמן טורונטו, דוון קייסי, הודה: "הבת שלי בכתה כשהיא שמעה על הפציעה".

צפו בקמע של טורונטו "אוכל" את המעודדת:

עוד אחד שיחמיץ תקופה לא ברורה, אבל כנראה שגם לא קצרה, הוא הגארד של דטרויט, רודני סטאקי, שברוב גאוניותו שבר את האגדול. איך זה קרה, אתם שואלים? ובכן, האצבע נתפסה לסטאקי האומלל בדלת המכונית. בעיר המכוניות. האירוניה, אוי האירוניה.

* ויש עוד: במהלך המשחק הלילה בין מיאמי לדטרויט, השחקן החדש-ישן של ההיט, מייקל ביזלי, איבד כדור לאחר שביצע צעדים. הבחור, לא בדיוק האדם הכי רגוע או שפוי בסביבה, החל להרביץ לעצמו בראש בכעס. מסתבר שביזלי הכה את עצמו כל כך חזק עד שבסיום הוא נזקק לטיפול מרופא הקבוצה, שהניח על מצחו אביזר שנועד להרגיע את ראשם של מתאגרפים, לאחר שאלה סופגים מכות רבות לראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully