וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוניסאי לא הופיע, ויינטרוב עלה לחצי גמר טשקנט

מאלק ג’אזירי (169 בעולם) לא הופיע למשחק מול הישראלי אחרי שמשרד הספורט הורה לו לפרוש. גם דודי סלע בחצי הגמר

עוד תקרית פוליטית בעולם הספורט: הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב העפיל היום (שישי) לחצי גמר טורניר הצ'לנג'ר טשקנט שבאוזבקיסטן (פרסים בסך 125 אלף דולר), לאחר שיריבו הטוניסאי מאלק ג'אזירי (169 בעולם) לא הופיע למשחק. ג'אזירי הודיע למארגנים שהוא "נאלץ לפרוש", ככל הנראה בגלל פציעה, אבל דיווחים בארצו טענו בפירוש כי הטוניסאי לא הופיע למשחק בגלל סיבות פוליטיות, לאחר שהופעלו עליו לחצים לא לשחק מול יריב ישראלי.

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. Geert Vanden Wijngaert, AP
היה מעדיף לנצח על המגרש. ויינטרוב/AP, Geert Vanden Wijngaert

בטוניס מספרים כי אחיו של ג'אזירי, שמשמש כמנהלו, דיווח למשרד הספורט שהוא הוגרל למפגש מול יריב ישראלי, ושראשי משרד הספורט הורו לו לא לשחק מול ויינטרוב (196 בעולם). על פי הדיווח, בתחילה ראש איגוד הטניס הורה לו בעל פה שלא לשחק, אבל השחקן דרש מכתב רשמי ממשרד הספורט.

הדבר עשוי לגרור עונשים כבדים לג'אזירי, מאחר שראשי ה-ATP והטניס העולמי מנסים להילחם ב"מחאות" פוליטיות על מגרשי הטניס. יש לציין כי בסביבת השניים מספרים שויינטרוב וג'אזירי מיודדים ומתאמנים יחד.

במקביל, מי שעוד העפיל לחצי הגמר הוא דודי סלע (87 בעולם), שניצח את אולכסנדר נדוביסוב האוקראיני (126 בעולם), אחרי שהישראלי השלים ניצחון 2:6, 2:6. שני הישראלים לא ייפגשו בחצי הגמר. גם סלע וגם ויינטרוב הבטיחו פרס כספי של 6,275 דולר ו-45 נקודות דירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully