וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון הפך שיאן השערים בליגה בניצחון הפועל ראשל"צ

קפטן הפועל ראשל"צ כבש את שני השערים שחסרו לו ב-28:35 על אס"א ת"א והאלופה ערכה טקס חגיגי. "רגע מדהים ומרגש"

המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד, שנפתח עם ניצחונה המרשים של המוליכה מכבי תל אביב בחוץ על מכבי ראשון לציון, נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד עמד עידן מימון, ששבר את שיא השערים בכל הזמנים. הקפטן הוותיק על הפועל ראשון לציון היה זקוק לשני שערים בלבד במשחק מול אס"א תל אביב ואכן עמד באתגר, והוביל את קבוצתו לניצחון 28:35 כשהפך למלך שערי הליגה בארץ בכל הזמנים.

בדקה ה-14 של המשחק הבקיע מימון את השער השני שלו, העלה את ראשון לציון ליתרון 4:9 בהתקפה מתפרצת, ואז משחק נעצר, שטיח אדום נפרש, ומימון הוזמן לאחר כבוד וזכה לתשואות רבות מקהל שקרא "9 לב אדום". מימון, שבכה מהתרגשות, הודה לקהל, וסיפר שזה רגע מיוחד בקריירה הארוכה ולמעשה השיא היחיד שנותר לו לשבור. "זה רגע מדהים ומרגש, חיכיתי לו ואני מאושר. זה רגע שמגיע אחרי שנים רבות של השקעה, של שערים שהובילו להישגים וזה רגע שיישאר חקוק בהיסטוריה", אמר מימון.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון. קובי אליהו
אגדת כדוריד ישראלית. עידן מימון מעכל את השיא/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - אס"א תל אביב 28:35

מימון עמד על 2,922 שערים לפני המשחק, כאשר שיאו של עקיבא לפלר, מכוכבי העל בענף בעבר ומי ששיחק גם בברצלונה, עמד על 2,923 שערים. למימון יש עוד מאות רבות של שערים ביתר המסגרות, בגביע המדינה, בנבחרת ישראל וכמובן כששיחק בגרמניה. ברגע שכבש את השער שקבע שיא חדש, המשחק באשלים נעצר במצב של 4:9. לאחר הטקס המרגש המשחק חודש, והאלופה זכתה לפייט מרשים מהכחולים-לבנים, תרתי משמע, של אס"א, הקבוצה היחידה בליגה שמשחקת ללא זרים. בכניסה לעשר הדקות האחרונות התוצאה עמדה על 23:26 לראשל"צ, משם האלופה עלתה ל-24:29 ול-28:35 בסיום. מימון סיים עם 4 שערים ושיאו עומד כעת על 2,926. אגב, מימון הוא השחקן הישראלי המעוטר ביותר מבחינת תארים (12 אליפויות, 10 גביעי מדינה, ושיאן ומלך השערים בנבחרת ישראל). טיאומיר דודר היה המצטיין בהפועל עם 7 שערים. יובל כץ הבקיע 11 שערים לאס"א.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון. קובי אליהו
כבוד. מימון חוגג עם חבריו/קובי אליהו

עירוני רחובות כשלה בניסיונה להשיג ניצחון ראשון בדרבי השפלה מול א.כ נס ציונה כשנוצחה 24:21, לאחר שאולמה הביתי קיבל היום את כל האישורים הנדרשים. נס ציונה, שהשיגה את הניצחון הרביעי בחמשת המשחקים עד כה הוליכה מהפתיחה. בתחילת החצי השני היא הגדילה את הפער עד לסיום. ברק פריד היה הבולט בנס ציונה. ברחובות בלטו שחר לוין ואמי צ'וקו האמיקה 5 כל אחד.

הפועל אשדוד הצליחה להשיג ניצחון ראשון כאשר אירחה במפגש התחתית את הפועל קרית אונו וניצחה אותה 20:29. א.ס רמת השרון רשמה אף היא ניצחון בכורה כשניצחה בביתה את העולה החדשה מ.כ חולון 28:32. מכבי קרית מוצקין, שהופעה בתחילת השבוע באוניברסיטת ת"א מול אס"א וספגה הפסד ראשון העונה, סיימה את מפגש הצמרת מול בני הרצליה ב-22:22.

מוליכת הליגה המושלמת מכבי תל אביב תארח במוצ"ש (20:00, מטרוווסט רעננה, שידור ישיר בספורט1, כניסה חופשית לילדים) את זומימאק ממקדוניה, במסגרת הסיבוב השני בגביע ה-EHF האירופי.

מוליכת הליגה המושלמת מכבי תל אביב תארח במוצ"ש (20:00, מטרוווסט רעננה, שידור ישיר בספורט1, כניסה חופשית לילדים) את זומימאק ממקדוניה, במסגרת הסיבוב השני בגביע ה-EHF האירופי.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד עידן מימון חוגג עם חבריו. קובי אליהו
עידן מימון חוגג עוד אבן דרך בקריירה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully