וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: הדס ליבמן ואסף כהן הם אלופי ישראל

שני הזוכים של השנה שעברה הגנו על התואר הלאומי גם ב-2013, בתחרות בה נטלו חלק 120 גולפאים, ביניהם 20 מחו"ל

120 גולפאים, בהם 20 שהגיעו מחו"ל, סיימו היום (חמישי) את אליפות ישראל בגולף שנערכה בקיסריה. הענף זכה לדחיפה גדולה מאז ההכרזה של הוועד האולימפי הבינלאומי על הגולף כספורט אולימפי, אירח מתחרים מארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה, רוסיה ובלגיה, ובכל זאת הזוכים הגדולים של התחרות היו אלופי העונה שעברה: הדס ליבמן אצל הנשים ואסף כהן אצל הגברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלופי 2013. הדס ליבמן עם אסף כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליבמן הצליחה להקדים יריבות מגרמניה (קתרינה שולץ) ואיטליה (פארינה לודוביצ'ה) בדרך לזכייה באליפות ישראל עם תוצאה של 218. "היתה תחרות טובה. אני תמיד נהנית להגיע לארץ ולשחק", אמרה ליבמן. "המטרה שלי היא להשתפר עוד ועוד, לשם כך אני משחקת ולומדת בקולג' רחוק מהבית והמשפחה. אני חוזרת עכשיו לסיום העונה בקולג', ותמיד כיף ומחמיא לחזור עם תואר אלופת ישראל".

דרמה גדולה התחוללה בתחרות הגברים כאשר האלוף מהשנה שעברה, אסף כהן, פיגר בתום היום השני בשתי חבטות אחרי יאיר תאלר הצעיר, שזכה לא מכבר בתואר אלוף ישראל לנוער. גם לאורך היום הוביל תאלר, ורק בגומה האחרונה הצליח כהן לעבור את תאלר ולשמור על תוארו. כהן סיים את התחרות בתוצאה של 225, ותאלר עם 226. במקום השלישי זכה דולב גואטה עם 240. כהן סיכם: "לפני הכל, לראות שלאליפות ישראל הגיעו גולפאים מחו"ל ובכמות כזו, מראה שהגולף שלנו מתחיל לאט לקבל הכרה באירופה. היתה תחרות מרתקת, מותחת וטובה. יאיר תאלר שיחק מצוין, ואני מאוד שמח שהצלחתי לחולל את המהפך בסיום".

בתואר אלוף ישראל לגילאי מאסטרס (מגיל 50 ומעלה) זכה בארי שקד, כשגם הוא שומר על תואר אלוף ישראל. דייויד סטיין זכה בסופר סניורס, לזלי בן אמיר בגרנד מאסטרס (מגיל 65 ומעלה) ועפרה סטופ בליידיס סניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully