וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 ישדר את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל

10.10.2013 / 16:12

הערוץ הממלכתי מתכנן יום שני גדוש: ב-19:00 המשחק המרכזי מהכדורסל, ב-21:00 זה מהכדורגל. שאר משחקי הכדורסל ימשיכו בערוץ הספורט

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

ערוץ 1 משתלט על עוד נכס ספורטיבי מרכזי: בימים האחרונים קיים הערוץ מגעים מתקדמים עם מנהלת הליגה, עמה סיכם היום (חמישי) על רכישת זכויות השידור של המשחק המרכזי השבועי בליגת העל בכדורסל, כבר החל מהעונה הקרובה. ערוץ הספורט צפוי להמשיך לשדר את יתר המשחקים, אך כאמור, המשחק המרכזי בכל שבוע צפוי להיות משודר בערוץ הממלכתי.

התוכנית של אנשי ערוץ 1 היא למצב את יום שני בשבוע כ"ערב הספורט של ישראל", כאשר התכנון הוא שמשחק הכדורסל ישודר בשעה 19:00 ולאחריו ישודר המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל.

בעשרים השנים האחרונות שידר ערוץ הספורט באופן בלעדי את ליגת העל בכדורסל. כאמור, הערוץ ימשיך לשדר את יתר משחקי המחזור - אך לא את המשחק המרכזי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגיעו לערוץ 1. אינגלס מול הלפרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, אמר: "רשות השידור תמשיך לעשות הכל כדי לחזק את השידור הציבורי ולהביא לצופי הערוץ הראשון את מיטב הספורט הישראלי".

יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל: "אני מודה לרשות השידור, לזליג רבינוביץ' שיזם את המהלך, למנכ"ל, ליושב הראש ולוועד המנהל על החלטתם לשדר את ליגת העל בכדורסל בשלוש השנים הבאות. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה יהיה פורה לשני הצדדים, השידורים יזכו לחשיפה רבה וליגת העל והכדורסל הישראלי ימשיכו לצעוד נוסף קדימה" .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully