וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ערוץ 1 ישדר את המשחק המרכזי בכדורסל

26.6.2013 / 9:52

אם יצלחו המגעים, הערוץ יעביר את המשחקים בערבי ראשון. צ'רלטון תשדר את משחקי הפועל תל אביב בליגה האירופית

ערוץ 1, ששידר בשנים האחרונות את המשחק המרכזי בכדורגל, צפוי לעשות זאת גם על הפרקט. הערוץ נמצא במגעים מתקדמים עם מנהלת הליגה על מנת להעביר את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל, כששאר המשחקים ימשיכו להיות מועברים בערוץ הספורט. היוזמה קרמה עור וגדים לאור התחרותיות בליגה בשנה החולפת והזכייה של מכבי חיפה באליפות. יש לציין כי זו הייתה העונה השלישית בשש השנים האחרונות שבה מכבי תל אביב מאבדת את התואר.

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה מול ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אקשן מליגת העל: גם בערוץ 1/ברני ארדוב

אם ייחתם ההסכם, הערוץ צפוי לשדר גם את המשחקים המרכזיים בפלייאוף. הסכם כזה עשוי לשרת היטב את שני הצדדים, מכיוון שמנהלת הליגה תרוויח חשיפה וערוץ 1 ימצב את עצמו כמוביל בשידורי הספורט, מאחר שישדר את המשחק המרכזי בכדורסל ביום ראשון ובכדורגל ביום שני.

יש לציין כי בשנה שעברה שידר עמית הורסקי את משחקי הכדורסל בשלבים המוקדמים של הגביע, אולם במאוחרים עשה זאת יורם ארבל. ארבל החליף את הורסקי בשידורי המשחק המרכזי בכדורגל במהלך עונת 2011/12 וצפוי לעשות זאת גם הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שדר הספורט יורם ארבל. ברני ארדוב
יחזור לתפוס פיקוד? יורם ארבל/ברני ארדוב

צ'רלטון תשדר את משחקי הפועל תל אביב בליגה האירופית, לאחר שנחתם הסכם בין יו"ר הקבוצה חיים רמון לבעלי הערוץ אלי עזור. הפועל תל אביב תחל את דרכה במוקדמות הליגה האירופית ב-18 ביולי מול הבולגרית, ומשחקיה ימשיכו להיות משודרים בערוץ גם בשלב הבתים, אם תגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully