וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "אפואל סירבה לדרישות הכספיות והמקצועיות שלי"

המאמן הסביר בגלי צה"ל מדוע פוצץ המו"מ: "הבנתי את המצב וזה לא התאים לי. "כדי שאאמן בחו"ל יש דברים שצריכים לקרות"

רוני לוי היה קרוב לאמן את אפואל ניקוסיה, אבל המשא ומתן בין הצדדים פוצץ אמש (רביעי) והיום הסביר לוי לגלי צה"ל מדוע לא הצטרף לקבוצה הקפריסאית. "נשיא הקבוצה דיבר איתי, הגעתי אליו, בהתחלה היו בינינו הבנות, גם לגבי השכר, גם לגבי הצוות וגם לגבי עתיד הקבוצה, אבל אחרי זה הדברים לא כל כך הסתדרו". אז החל לוי לפרט את המחלוקות שעמדו בינו לבין הנהלת אפואל, לאחר שכבר הגיעו לסיכום שבעל פה. "היו לי דרישות מסוימות מבחינה כספית, בהתחלה אמרו שבסדר ואחר כך רצו שאשתכר פחות. רציתי להביא מאמן כושר ומאמן שוערים משלי והם רצו משלהם, רציתי לשנות את סגל הקבוצה בינואר והם לא רצו לשנות את הסגל. הבנתי את המצב ואמרתי שזה לא מתאים לי".

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. קובי אליהו
מחכה לקבוצה הנכונה. רוני לוי/קובי אליהו

כשנשאל לוי האם הוא מאוכזב מכך שהסיכום הראשוני לא הבשיל, הוא ענה: "אני לא מחלק ציונים לקבוצה, הם רצו אותי, ניגשתי, לא התאים, בסדר. מבחינתי שיצליחו. אני שלם עם עצמי ושמח בחלקי". לוי נשאל איך זה שהוא עדיין בלי קבוצה העונה, והשיב: "לא תמיד יש הרבה אפשרויות, לא תמיד יש משהו שאתה רוצה ויש אפשרות, לפעמים מחכים שנה. אני לא לוקח כל דבר. הגעתי למצב וגיל מסוים שאני מרשה לעצמי להתפנק ולראות את האפשרויות. כדי שאעזוב את הארץ ואאמן בחו"ל יש דברים שצריכים לקרות ואני אעמוד עליהם".

* חלוץ אנורתוזיס רוברטו קולאוטי זכה בתואר שחקן חודש ספטמבר בליגה הקפריסאית. הפרס: 1,000 יורו במזומן אותם תרם השחקן לצדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully