וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "כשרונאלדו נכנס לאמצע אסור לעזוב אותו"

10.10.2013 / 13:27

אלי גוטמן ערך אסיפה לקראת המשחק של ישראל בפורטוגל (ו', 22:45, ספ' 5). שחקנים: "אסור שהפוקוס יהיה רק על רונאלדו"

צילום ועריכה: טל אנגלנדר

נבחרת ישראל תערוך הערב (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק שלה נגד נבחרת פורטוגל (שישי, 22:45, ספורט 5) וכמו כן את האימון המסכם.

במהלך אסיפה שקיים המאמן אלי גוטמן, הוקרנו לשחקנים קטעי וידאו משני המשחקים של היריבה מול צפון אירלנד. באסיפה ניתן דגש על המשחק הראשון בפורטוגל (1:1) כשגוטמן ביקש מהשחקנים להיזהר בעיקר מכניסה של שחקני הכנף למרכז. "חשוב מאוד להיזהר מהכנסת כדורים דרך האמצע, שלא יעברו משם כדורים ארוכים לצדדים", אמר המאמן. "על כל שחקן שומרים שניים. כשרונאלדו נכנס לאמצע אסור לעזוב אותו".

החלוקה בשמירה על כוכב ריאל מדריד תתחלק בין אייל משומר לשרן ייני שיהיה אחראי לשמור על השחקן כשינוע דרך האמצע. משומר יתבקש להימנע מלעלות להתקפה . אחד מהשחקנים אמר בצאתו מהאסיפה: "רונאלדו חשוב אבל אסור שכל הפוקוס יהיה עליו. כל שחקן שם עולה בשתי דרגות על שחקן ממוצע שלנו. כל אחד כאן יודע בדיוק על מי הוא שומר ומתי צריך לחפות על החבר שלו".

בהתאחדות לכדורגל יעקבו מקרוב אחר היכולת של הנבחרת משום שתוצאה טובה תקדם את מעמדו של גוטמן. רק אם יעזוב יפנה היו"ר אבי לוזון לרוני לוי. "כרגע לא מדברים עם מועמדים אחרים. ניפגש עם אלי ונחליט יחד", אמרו בהתאחדות.

גוטמן מתלבט נכון להבוקר בנוגע לעמדה אחת בלבד שבה תורגל גל אלברמן. במקרה שקשר מכבי תל אביב לא יפתח, יועדף על פניו שחקן התקפה, אליניב ברדה או טל בן חיים למשל, ואילו ערן זהבי יגלה יותר אחריות בחלק האחורי ומאור מליקסון יוסט לעמדה אחרת.

שאר ההרכב כבר ברור - אייל משומר ועומרי בן הרוש יפתחו כמגנים, איתן טיבי וטל בן חיים כבלמים. שרן ייני, ביברס נאתכו, ערן זהבי, מאור מליקסון ועדן בן בסט תורגלו. אריאל הרוש, מהראן ראדי, דקל קינן, ליאור רפאלוב ואיתי שכטר כנראה ימתינו להזדמנות מהספסל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזהיר מהכניסות של הפורטוגלים למרכז. גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully