וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "היה צפוי שרוסיה ופורטוגל יסיימו ראשונות"

10.10.2013 / 12:43

נאתכו מנתח לפני פורטוגל ומסביר: "רק שבעה שגרירים? כושר משחק עדיף על הכול. יש שחקנים טובים בישראל"

צילום ועריכה: טל אנגלנדר

"פורטוגל היא נבחרת מהטובות שיש באירופה. נבחרת הרבה יותר טובה מאיתנו. יש שם שחקנים ברמה עולמית, לא צריך להזכיר שמות כי כולם כאלה. ננסה לעשות את מה שעשינו מולם בבית. זה יהיה יותר קשה, אבל זה כדורגל והכל אפשרי". כך אמר קשר נבחרת ישראל ורובין קאזאן ביברס נאתכו לקראת המשחק ביום שישי מול הנבחרת של פאולו בנטו.

נאתכו ניסה לנתח את היכולת של פורטוגל מאז ה-3:3 המסקרן ברמת גן. "יכול להיות שזאת הייתה מעידה חד פעמית, כי מאז היא ניצחה שלוש פעמים. אבל עובדה שהם מעדו מול צפון אירלנד בבית. גם במשחק האחרון בצפון אירלנד (2:4 לפורטוגל, א"י) הם לא ניצחו בקלות. זה אומר שיש אפשרות להפתיע למרות שיחסי הכוחות ברורים".

על העובדה שגוטמן זימן שבעה שגרירים בלבד (אוואט, בן חיים, נאתכו, ביטון, רפאלוב, מליקסון, בן בסט) אמר קשר רובין קאזאן: "לא יודע למה זה קרה. זה תלוי גם בכושר משחק. חלק מהשחקנים לא משחקים. לא אכנס לשמות, אבל כושר משחק עדיף על כל דבר. אם יש שחקנים בכושר טוב בארץ, אז למה לא? לא משנה איך איפה אתה משחק, אלא איך אתה משחק".

על העובדה שהנבחרת סיימה את דרכה בקמפיין מוקדם מהצפוי אמר: "התיקו מול אזרבייג'אן במשחק האחרון הוא מאכזב כמשחק בודד ללא קשר לתוצאה. שתי הנבחרות שלפנינו הרבה יותר טובות, היה צפוי עוד לפני הקמפיין שהן תהיינה הראשונות בבית. חבל שלא התמודדנו עד הסוף".

נאתכו השיג סוף סוף ניצחון ליגה אחרי ארבעה משחקים שבהם רובין קאזאן לא עשתה את זה. זה קרה ביום ראשון, כשקאזאן הביסה 1:5 את אנז'י מחצ'קאלה האחרונה. הקשר שיחק 76 דקות שבהן קבוצתו כבשה שלושה שערים ובכך טיפסה למקום השמיני. "עשינו הרבה תוצאות מאכזבות בזמן האחרון, אבל אנחנו במצב מצוין בליגה האירופית. אולי עכשיו נתחיל ברצף בליגה ונתחיל לעלות", אמר הקשר. "יש לנו קבוצה מצוינת, ואני מקווה שזה סימן לבאות". על העובדה שבינואר יהפוך לשחקן חופשי, אמר: "יש דיבורים עם הקבוצה שלי לגבי ההמשך, אבל אין לי כרגע תשובה. אני שחקן חופשי וטבעי שאקבל הצעות בינואר".

שחקן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו. מגד גוזני
"יש אפשרות להפתיע למרות שיחסי הכוחות ברורים". נאתכו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully