וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אני עדיין לומד ומרגיש יותר ביטחון וחופש"

הגארד הישראלי מעודד למרות הופעה פושרת בניצחון דאלאס על ממפיס. קרלייל: "מקל בחור חכם, הניסיון הזה חשוב מאוד עבורו"

"הגיע הזמן לראות אם גל מקל יכול לקפוץ למים ולשחות", אמר מאמן דאלאס ריק קרלייל לפני משחק קדם העונה נגד ממפיס שנערך לפנות בוקר (חמישי). דאלאס ניצחה 90:95 את הגריזליס, כשהגארד הישראלי פתח בחמישייה, שיחק 27 דקות, אבל המספרים עדיין לא הסתדרו כמו שבמאבס מקווים, כשקלע 4 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה, ואיבד ארבעה כדורים. "אני עדיין לומד, הכול חדש לי", אמר מקל לאחר הניצחון, "אני מרגיש יותר ביטחון וחופש".

"הניסיון הזה חשוב מאוד למקל, הוא ימשיך ללמוד", אמר מאמן דאלאס ריק קרלייל על יכולותו של הרכז הישראלי. "מקל בחור חכם, וכל משחק עבורו זאת חוויה חדשה וניסיון חדש".

גארד דאלאס מאבריקס גל מקל. AP
כל משחק הוא עדיין חוויה חדשה. מקל/AP

לפני המשחק מול ממפיס המאמן ריק קרלייל זימן את גל מקל לשיחה וזהיר אותו מפני משחק ההגנה של ממפיס. "ביליתי הרבה זמן עם גל והראיתי לו וידאו של המשחק שלנו נגד ממפיס מהשנה שעברה, הסברתי לו מה הצליח ומה לא בשמירה על הכדור", אמר קרלייל לפני המשחק. כאמור, מקל איבד ארבעה איבודים מבין ה-16 שאיבדה דאלאס.

המאבס קיבלו 20 נקודות מדירק נוביצקי ו-11 מסמואל דאלמבר ומונטה אליס. "עבדתי קשה כדי להחזיר את עצמי לכושר, אני מרגיש ביטחון ותורם בריבאונד במשחק מתחת לסל", אמר דאלמבר, "יש לנו כימיה טובה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully