וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: האוהדים רוצים לראות את גיורגוס סמאראס

לאור הדיווחים על חיזוק אפשרי בינואר, מרבית האוהדים מעוניינים בחלוץ סלטיק ובקלוזה. אינייסטה: "רוצה שברצלונה תרגיש כלפיי כמו שאני מרגיש כלפיה"

חלון ההעברות אמנם עדיין מעט רחוק, אבל לאור הדיווחים בספרד שברצלונה תבצע חיזוק כשחרארדו מרטינו מחפש חלוץ, ב"מונדו דפורטיבו" ערכו סקר מי הכי מתאים להגיע לקאמפ נואו. אוהדי ברצלונה ברובם רוצים מאוד לראות את גיורגוס סמאראס היווני שמשחק בסלטיק (40 אחוז מהאוהדים).

מי שנחשב לשם חם נוסף בקרב האוהדים הוא הגרמני מירוסלב קלוזה שמשחק כיום בלאציו (25 אחוז). שמות נוספים שעלו בסקר הם של אוסקר קרדוסו מבנפיקה (11 אחוז), דויד טרזגה שמושאל לניואלס אולד בויס (תשעה אחוז) ורוקה סנטה קרוז (4 אחוז) ממלאגה.

גיורגיוס סמאראס שחקן סלטיק מתחבק עם מאמנו ניל לנון. רויטרס
40 אחוז מהאוהדים רוצים אותו. סמאראס עם לנון/רויטרס

ובינתיים ססק פברגאס העניק ראיון ברדיו קטאלוניה וסיפר על היחס שלו למועדון: "המועדון ברצלונה הוא המועדון הכי גדול בעולם והכי תובעני, אבל אני מנסה לגרום לאנשים לאהוב אותי. הרגשתי נאהב והערכתי את זה בזמנים הקשים. אני אאבק להיות המודל לחיקוי כדי שאני ארים כמה שיותר דרינקים עם הקבוצה. זה היה קשה לקבל החלטה לגבי העתיד בגלל ההתעניינות של יונייטד".

על מאמנו טאטה מרטינו הוסיף הקשר: "הוא מאמן טוב מאוד, כמו דל בוסקה, וזה עוזר. אני מרגיש טוב איתו. זה מאמן שעוזר לך, אומר לך מה אתה עושה טוב, אבל גם איפה הטעויות שלך וזה עוזר הרבה מאוד. זה טוב מאוד לקבוצה".

בתוך כך אנדרס אינייסטה התייחס להמשך דרכו בברצלונה. "בארסה היא המשפחה שלי. זה המועדון שנמצא אצלי גם במקום השני, השלישי והרביעי. אני רוצה שהמועדון ירגיש כלפיי כמו שאני מרגיש כלפיו. יש דברים יותר חשובים מכסף". אינייסטה נשאל על סגנון המשחק של מאמנו חרארדו מרטינו, והשיב: "יכול להיות שלא זכינו בליגת האלופות בעונה שעברה בגלל סגנון המשחק שלנו, היו לנו בעיות בריאות, אנחנו מאמינים בסגנון המשחק של טאטה. תמיד הייתה רוטציה, זה חשוב. מרטינו רוצה בהצלחת הקבוצה".

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול מיצ'ל שחקן ולנסיה. GettyImages
יחס גורר יחס. אינייסטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully