וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אוסטין פרימן חתם לעונה אחת

10.10.2013 / 9:01

הגארד (24, 1.90) האמריקאי חזר לקבוצה מעיר הנמל ויחליף את אולי ביילי ששוחרר, ועשוי לשחק נגד ירושלים בראשון

מכבי אשדוד החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הגארד האמריקאי אוסטין פרימן ששיחק בשורותיה בעונה שעברה במקום אולי ביילי ששוחרר אמש. הקבוצה מעיר הנמל פתחה את המגעים עם פרימן רק אתמול בצהריים והצליחה לסיימם בצורה מהירה יחסית, כשהשחקן ינחת בארץ בימים הקרובים כשבמועדון מקווים שיספיק לערוך את הופעת הבכורה נגד הפועל ירושלים במלחה ביום ראשון הקרוב.

אוסטין פרימן שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
במועדון מוכנים שיוכל לפתוח כבר במחזור הפתיחה מול ירושלים. פרימן/ברני ארדוב

פרימן (24, 1.90), בוגר מכללת ג'ורג'טאון משנת 2011, שיחק בהצלחה בפורלי מהליגה האיטלקית השנייה, והגיע כהבטחה גדולה להפועל אילת בתחילת העונה שעברה. בפתיחת העונה הוא עמד בציפיות וגילה יכולת נהדרת, אך לאחר מכן חלה ירידה ביכולתו וב-11 משחקים באילת רשם פרימן 12.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע. הוא המשיך בדרום, הפעם באשדוד ורשם 15.1 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של נתי כהן באשדוד כולל מלבד ביילי שעזב, את הזרים מרכוס דאב, ריאן פירסון וקני הייז ואת הישראלים גל איתן, משה מזרחי, אלעד הופמן, ליאור ליפשיץ, אור קהל, שון לבנובסקי, עמית ביר-כץ ושון דניאל שהתאמן לאחרונה עם הקבוצה והצטרף רשמית. כאמור, הקבוצה תפתח את העונה ביום ראשון הקרוב במשחק חוץ קשה מאוד מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully