וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "יש לנו אופי, מחכה להצגה של האוהדים בגמר"

10.10.2013 / 8:45

הבעלים של הפועל ירושלים מצפה לעימות מול מכבי ת"א (20:30,ערוץ 5). פראחוסקי: "נבוא בשיא הרצינות". הלפרין בספק

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים מרוצה אמנם מהניצחון שהושג אמש, כשהביסה את חולון 58:72 במסגרת חצי גמר גביע ווינר, אולם לאדומים אין זמן להתאושש, כי כבר הערב תתמודד הקבוצה במפגש המסקרן מול מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר (חמישי, 20:30,ערוץ 5).

אורי אלון, מבעלי הקבוצה ויו"ר הדירקטוריון כתב בעמוד הפייסבוק שלו לאחר הניצחון: "זה עדיין מוקדם העונה, אבל כבר ברור שיש לקבוצה שלנו הרבה אופי והקבוצה אוהבת לרוץ קדימה. מחכה לראות הצגה של האוהדים שלנו בגמר הראשון שלנו העונה". בסיום המשחק אמש החמיא המאמן בראד גרינברג לשחקנים על ההגנה במחצית השנייה.

זאק רוזן שחקן הפועל ירושלים מול שלומי הרוש שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
יפתחו את העונה עם תואר? זאק רוזן מול שלומי הרוש/ברני ארדוב

ארט פראחוסקי סיכם את המשחק מול הפועל חולון: "בעשרים הדקות הראשונות המשחק היה צמוד ולא פתחנו פער. במחצית השנייה השתפרנו, הרבה בזכות ההגנה הקשוחה שהצגנו, כך שלא נתנו לחולון להדיע למצבים נוחים וזו הסיבה גם שעלינו ליתרון". הבלארוסי התייחס להתרשמותו מהקבוצה עד כה: "אני מרגיש טוב מאוד לגבי הקבוצה שלנו. יש לנו שחקנים מצוינים, השחקנים בקבוצה רחוקים מלהיות אנוכיים, כולם נהנים לשחק ולהגיע לאימונים ומקווה שנשתפר יותר ויותר מיום ליום".

על בחירתו בירושלים הוסיף פראחוסקי: "לפני שלוש שנים הייתי בירושלים עם קבוצה אחרת ואהבתי את המקום. שמחתי כשבראד גרינברג הציע לי להצטרף. הוא אימן אותי במכללה והכרתי אותו". ומה לגבי המפגש הפיקנטי הערב מול הצהובים? "מכבי תל אביב היא קבוצה מאוד חזקה, אבל נבוא בשיא הרצינות. ננסה לעשות ולהציג את מה שאנחנו צריכים. משחק האימון שהיה בינינו ושהפסדנו בו למכבי, לא מרמז על כלום ואין קשר בין המשחק על גמר הגביע למשחק האימון ששיחקנו". בתוך כך, יותם הלפרין, הסובל מפציעה בקרסול נמצא בספק למשחק הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארטיום פרחובסקי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ההפסד למכבי תל אביב במשחק האימון לא מרמז על כלום. פרחוסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully