וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "אני אוהב את הקשיחות שלנו"

9.10.2013 / 20:21

מאמן ירושלים התלהב מהניצחון על חולון. כדיר: "כשהלפרין וגרין יחזרו נהיה טובים יותר". ליובין: "אנחנו משחקים עם שלושה זרים, אחד מהם לא בעניינים עדיין, ומרגישים את זה"

צילום ועריכה: קובי אליהו
מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג, משמאל. ברני ארדוב
"אשמח שהקבוצה שלנו תרוץ, יש לנו בחורים גדולים אבל אין לנו מובילי כדור כמו שהיו לי בחיפה. שם המשחק זה סלים קלים ולמנוע מהקבוצה השנייה לעשות את זה". גרינברג/ברני ארדוב

הפועל ירושלים העפילה הערב (רביעי) לגמר גביע ווינר אחרי ניצחון מוחץ על הפועל חולון, 58:72. כמו במשחק הקודם ברבע הגמר מול נתניה, הקבוצה של בראד גרינברג לא הותירה שום סיכוי ליריבתה בחצי השני וברחה ליתרון דו ספרתי, אותו היא לא שמטה עד הסיום. אלישי כדיר נבחר לאיש המשחק הזה עם 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 חסימות. חולון, שהביסה ברבע הגמר את גלבוע/גליל, סבלה מיכולת חלשה של כל שחקניה למעט אנתוני גודס המצוין שקלע 16 נקודות.

"האמת, לא שמתי כל כך לב לסטטיסטיקה", סיכם כדיר. "אני אוהב את זה ככה, תרמתי מבחינה התקפית וגם הגנתית. אני שמח שניצחנו, לא היה לנו קל בהתחלה". על ההיעדרות של הלפרין וגרין אמר כדיר: "יש פה מקום לכולם, ברגע שהם יחזרו נהיה עוד יותר טובים".

רונלד דופרי סיכם: "זה היה מאבק היום, אבל הצלחנו לעבור את זה. אנחנו עובדים חזק כל יום, וזאת עבודה, יצאנו עם הניצחון וזה חשוב".

יחזקאל סקוורר שחקן הפועל חולון מול אלישי כדיר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אני אוהב את זה ככה, תרמתי מבחינה התקפית וגם הגנתית. אני שמח שניצחנו, לא היה לנו קל בהתחלה". כדיר מנסה לעצור את סקוורר/ברני ארדוב

המאמן בראד גרינברג התלהב: "אני אוהב את הקשיחות שלנו. איבדנו יותר מדי בחצי הראשון אבל היינו ממושמעים, טיפלנו בכדור והיתה לנו הגנה חזקה במחצית השנייה. אשמח שהקבוצה שלנו תרוץ, יש לנו בחורים גדולים אבל אין לנו מובילי כדור כמו שהיו לי בחיפה. שם המשחק זה סלים קלים ולמנוע מהקבוצה השנייה לעשות את זה. יש לנו הרבה בחורים שיכולים לשחק טוב, הכול תלוי במצ'אפים. אני אוהב איזון". גרינברג גם שחרר בסיום מחמאה למצטיין: "אלישי עבד חזק".

"אני לא חושב שיותם ישחק מחר", המשיך המאמן. "המטרה היא יום ראשון. הלפרין התאמן למשך 20 דקות אתמול, וזה הכי הרבה שהוא שיחק. הוא בחוץ כבר שבועיים, הוא עושה הרבה מהלכים של 5 על 0, הוא יודע מה אנחנו עושים. הוא עובד פיזית, אבל זה שונה כשאתה על הפרקט. ליניב (גרין) יש בעיה בכתף והוא משחק עם זה, והיה לו היום MRI והוא צריך לנוח אחרי זה. הוא גם לא ישחק מחר כנראה, אבל אנחנו מאמינים ששניהם ישחקו ביום ראשון".

המאמן המפסיד ליאור ליובין: "התחלנו טוב, אבל לאט לאט נהיינו קצרים ועייפים. אסור לשכוח שהיתה יריבה מולנו, ויריבה טובה ואיכותית. יש לנו דברים לעשות ולתקן, יש דברים שנצטרך להשתפר בהם. אנחנו צריכים ליצור יותר מצבים, אנחנו משחקים עם שלושה זרים ואחד עוד לא נכנס לעניינים, ומרגישים את זה".

אנתוני גודס: "במחצית השנייה ירושלים עשתה עבודה טובה והעלתה את רמת ההגנה. הזריקות שלנו לא נכנסו ושלהם כן ברגעים החשובים, זה כל הסיפור של המשחק".

לסיקור הניצחון של ירושלים על חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully