וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני מספר: "כעסתי ששינו לי את העמדה"

חלוץ יונייטד מסביר ממה נבע תסכולו אשתקד: "לא רציתי לשחק כקשר. הרגשתי שיש לי זכות לשחק בעמדה שלי וזה לא קרה"

ויין רוני הוא עד היום חידה גדולה בקרב לא מעט פרשנים באנגליה שמתקשים להבין את ההתנהגות של החלוץ, אבל היום (חמישי) חושף השחקן בשיחה עם עיתונאים בארצו את כעסו על המאמן הקודם אלכס פרגוסון ומתקשה להתחייב שיישאר במנצ'סטר יונייטד. מעבר לכך, הוא הביע את חוסר שביעות רצונו מהמיקום שבו הוא נמצא על המגרש לאחר הגעתו של רובין ואן פרסי.

"כולם בקבוצה יודעים באיזו עמדה רציתי לשחק ואני חושב שזו הסיבה לכך שהייתי מתוסכל", סיפר רוני. "אמרו לי לשחק כקשר ולא רציתי. אני חושב ששם הגיעה נקודה שבה מבחינת הקריירה האישית שלי הייתי אנוכי טיפה. הרגשתי כששיחקתי כקשר שעשיתי עבודה טובה, אבל לא רציתי לשחק בעמדה הזו. לא הייתה לי בעיה בעבר לשנות עמדה, אבל הרגשתי שיש לי את הזכות לשחק בעמדה שלי וזה לא קרה".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם ווין רוני. רויטרס
"לא הרגשתי שקיבלתי רצף של משחקים ולפעמים כשאתה לא משחק בעמדה אחת כל הזמן, קשה לך להתרגל". רוני עם פרגוסון/רויטרס

שחקן יונייטד סיפר כיצד שינוי העמדה השפיע עליו: "אני חושב שבאופן טבעי הייתי מאוכזב ואולי זה השפיע במשחקים שבהם שיחקתי. אני מכיר את עצמי ויודע שהשנה שעברה לא הייתה השנה הכי טובה שלי, אבל היו זמנים שבהם שיחקתי בעמדות שונות. לא הרגשתי שקיבלתי רצף של משחקים ולפעמים כשאתה לא משחק בעמדה אחת כל הזמן, קשה לך להתרגל".

לגבי הקיץ האחרון שעבר, אמר רוני: "אם להיות כן, הייתי מסודר כל הקיץ. הייתי שמח במשך כל הקיץ. כשמסתכלים מבחוץ, זה לא היה נראה כך, אבל הייתי רגוע. נולד לנו ילד ואני פשוט מרוצה שחזרתי ושאני לא פצוע. הורדתי את הראש והמשכתי לעבוד. הייתי ממוקד ורציתי להוכיח לאנשים שאני שחקן מוביל. זה מה שבעיקר ניסיתי לעשות".

לגבי העובדה שמנצ'סטר יונייטד סירבה פעמיים להצעות מצ'לסי, אמר החלוץ: "אני בטוח שהמועדון הבהיר את זה. כמובן שקרו הרבה מאוד דברים וכולם חיכו שאדבר, אבל דיברתי עם האנשים בקבוצה וידענו מה הולך להיות. לא רציתי להגיד שום דבר. רציתי פשוט להתמקד בכדורגל. זה מה שעשיתי וזה מה שאמשיך לעשות. לא רציתי להגיד שאני הולך להישאר או לעזוב".

על העונה הנוכחית של יונייטד תחת דייויד מויס אמר רוני: "זה מעט שונה במונחים של דייויס מויס והצוות. האימונים שונים, זה סגנון אחר של מחשבה לגבי איך שהוא רוצה שנשחק. בכנות, האימונים קשים. אנחנו עוד צריכים לרוץ יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully