וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון גברה על הכח עמידר רמת גן 0:2

האשקלונים הנחילו להכח הפסד ראשון העונה. מכבי הרצליה גברה על הפועל ר"ג 1:2, הפועל ירושלים חילצה 1:1 מבני לוד

בזמן שליגת העל יצאה לפגרת נבחרות, בליגה הלאומית מגבירים את הקצב. ארבעה משחקים התקיימו היום (שישי), ובסיומם כבר אין לנו קבוצות מושלמות. האחרונה שבהם, הכח עמידר רמת גן, נכנעה 2:0 להפועל אשקלון המסקרנת. גם הנציגה השניה של רמת גן, הפועל, לא תרצה לזכור את המחזור הזה, כשנכנעה 2:1 למכבי הרצליה. הפועל ירושלים סחטה 1:1 עם בני לוד, ואילו הפועל נצרת עילית חגגה ניצחון שני העונה - 0:1 על מכבי אום אל פאחם, נועלת הטבלה.

עוביידה חטאב הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
חסרונו הורגש. עוביידה חטאב/מגד גוזני

הפועל אשקלון - הכח עמידר רמת גן 0:2

האשקלונים קוטעים את המאזן המושלם של הכח ואף עוקפים אותם בטבלה, הישר אל המקום השני על חשבון הפועל פתח תקוה. האורחת היתה חסרה את הבלם עוביידה חטאב שנמצא עם הנבחרת הצעירה בפורטוגל, וחסרונו אכן הורגש. בדקה ה-41 הוכשל ברוך דגו בתוך הרחבה על ידי דניאל ליפשיץ, ניגש לבעוט את הפנדל, שלח כדור שטוח וחד לפינה הימנית - ופנימה. 0:1 לאשקלון. הכח ניסתה לחזור, אך בדקה ה-68 זה כבר הפך ל-0:2: קרלוס צ'קאנה הגביה מאגף ימין, ליפשיץ פספס את הכדור, ועידן מקדש דחק את הכדור לשערו הוא ולמעשה קבע את תוצאת המשחק מול האקסית.

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 2:1

איתי ארקין, שספג עד כה שלושה שערים בלבד במכבי הרצליה, חזר לאצטדיון וינטר למפגש מרגש מול קבוצתו לשעבר, ויצא עם ידו על העליונה. המשחק הזה הוכרע למעשה כבר בדקות הפתיחה: אבי חן העלה את הרצליה ליתרון כבר בדקה התשיעית, כאשר שבע דקות בלבד לאחר מכן הכפיל אסף קריספיס את התוצאה. יניב לוזון עוד הצליח לצמק בדקה ה-82, אך לא יותר. ניצחון שני רצוף להרצליה, שתארח במחזור הבא את הפועל אשקלון לקרב מסקרן מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מתן לוטטי שחקן בית"ר תל אביב רמלה (מימין, בלבן) מכניע את איתי ארקין שוער מכבי הרצליה. דאבל פס
חזרה מוצלחת הביתה. איתי ארקין/דאבל פס

בני לוד - הפועל ירושלים 1:1

אחרי שני מחזורים רצופים בהם חזרה מפיגור לניצחון (2:3 על הפועל עפולה, 2:4 על מכבי יבנה), הפעם איבדה בני לוד יתרון. רן בן שמעון שחזר מהרחקה אמנם העלה אותה ליתרון בדקה ה-44, אולם הקבוצה של עידן טל הצליחה לחזור לעניינים והשוותה בדקה ה-77, מרגלי אושר אבו, שקבע את תוצאת המשחק.

הפועל נצרת עילית - מכבי אום אל פאחם 0:1

שאול סמדג'ה הוא הרכש הטרי של מכבי אום אל פאחם, אולם במשחק הבכורה שלו מול האקסית גם הוא לא יכול היה להושיע. אלירן חודדה הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-47, מהנקודה הלבנה, וסידר לנצרת עילית ניצחון שני העונה. ערן רוזנבאום הורחק משורות נצרת עילית לקראת הסיום. האורחת רושמת הפסד שלישי רצוף, ותחפש ניצחון בכורה העונה כשתארח בשבוע הבא את הפועל קטמון.

שאול סמדג'ה שוער הפועל רעננה. איתי חסיד
לא הבכורה האידיאלית. שאול סמדג'ה/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully