וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם כץ: "הקבוצות לוקחות את הליגה יותר ברצינות"

מאמן האלופה מטה אשר עכו נרגש לקראת פתיחת העונה: "כל הליגה התחזקה, אבל אנחנו לא נרגעים". יו"ר האיגוד בירך

צילום ועריכה: קובי אליהו

עונת כדורעף נוספת תצא לדרך ביום שלישי הקרוב והיום (רביעי) נערכה מסיבת העיתונאים החגיגית לכבוד פתיחת העונה, במגרשי הגולף של געש.

נעם כץ, מאמן האלופה המכהנת הפועל מטה אשר עכו, אמר: "שמחים להתחיל עוד עונה. מבחינת הפועל מטה אשר עכו, אנחנו אחרי עונת שיא של המועדון, בה הגשמנו את כל הציפיות שלנו אחרי עשר שנים של בצורת. אבל אנחנו לא נרגעים פה ורוצים להצליח גם השנה. אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל זה. בנינו קבוצה טובה ואני מאוד שמח באופן אישי שכל הליגה התחזקה וקבוצות לוקחות את הליגה יותר ברצינות, גם בגברים וגם בנשים. זה בא לידי ביטוי בהצלחה של נבחרת הנשים וכל הכבוד להן. אני מאחל שתהיה לנו שנה מוצלחת ומותחת. אני מאוד מקווה שאנחנו אלה שנשמח בסוף, אבל כל עוד תהיה שנה הוגנת, כולם יצאו מרוצים".

מאמן הפועל מטה אשר עכו נעם כץ. קובי אליהו
חולם על תואר נוסף. כץ/קובי אליהו

שרון ויסמן, שחקן מטה אשר עכו, הוסיף: "שנה שעברה הייתה שנת שיא בשביל המועדון שלנו. התחלפו הרבה שחקנים והגיעו כאלה חדשים, עם ניסיון, טובים. אני מבטיח לאוהדים שנילחם על כל משחק".

יו"ר האיגוד, חנן בן דוד, אמר: "אני רוצה לברך את נבחרת הנשים, שעלתה סיבוב במוקדמות אליפות העולם והיא ראויה למחיאות כפיים. נבחרת הגברים אומנם לא הצליחה כמצופה, אבל אנחנו מאמינים שגם היא תוכל להגיע להישגים".

  • עוד באותו נושא:
  • נעם כץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully