וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה הלסבית הגדולה של הכדורגל האמריקאי

כל הכוכבות הגיעו לערב המרגש בהוואי, שם נישאו מלכת שערי הנבחרת בכל הזמנים אבי וומבאך וחברתה לקבוצה שרה הופמן

חתונה יוצאת דופן נערכה בסוף השבוע החולף באי קוואי היפהפה, אחד מאיי הוואי. מיטב כדורגלניות ארצות הברית הגיעו למקום על מנת לחגוג עם שתי המתחתנות, אבי וומבאך וחברתה לקבוצה ווסטרן ניו יורק פלאש, שרה הופמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Love is in the Air. וומבאך והופמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

וומבאך בת ה-33 היא אחת מכוכבות הנבחרת הגדולות ביותר. היא כבשה 161 שערים ב-208 משחקי במדי הכוכבים והפסים והיא מלכת השערים של הנבחרת עם שלושה כיבושים יותר ממיה האם האגדית. היא הובילה את הנבחרת לזכיות בטורנירים האולימפיים של 2004 ו-2012 ולמדליית הכסף במונדיאל 2011.

הופמן בת ה-29 אלמונית יותר ורשמה הופעה אחת בלבד במדי הנבחרת. היא יצאה מהארון לפני חודשיים וחצי בלבד בעזרת אירגון אמריקאי מיוחד שנועד לעזור לספורטאים להצהיר על העדפותיהם המיניות ונלחם בהומופוביה וכעת השתיים ניצלו את החוק שעבר בארצות הברית לפני מספר חודשים ומתיר נישואין חד מיניים בכל מדינה.

בין הכוכבות האמריקאיות שהגיעו לאירוע ניתן היה למצוא את אלכס מורגן המצוינת, כמו גם את רייצ'ל ביולר וסידני לארו ומספר חברות של השתיים לקבוצה. על פי הדיווחים בארצות הברית, וומבאך והופמן היו זוג לאורך שנים רבות, עוד מהימים בהן שיתפו פעולה בקבוצה וושינגטון פרידום ולאחר מכן במג'יק ג'ק SC מפלורידה. הרומן בין השתיים, שנחשף רק לאחרונה וכעת הפך למשפחה, ממשיך מסורת ארוכה של מערכות יחסים לסביות בנבחרת האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully