וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אני בטוח שישראל עדיין לא ויתרה"

כוכב נבחרת פורטוגל מוכן למשחק מול הנבחרת בשישי: "אני בטוח שננצח, אבל אם לא, אין לנו בכלל מה לחשוב על המונדיאל"

נבחרת ישראל תפגוש ביום שישי הקרוב בליסבון את פורטוגל במשחק שעבורה הוא לפרוטוקול, אבל עבור הסלסאו עשוי לקבוע את גורל בית המוקדמות לקראת מונדיאל 2014 בברזיל.

פורטוגל מדורגת כרגע במקום השני בבית ו', עם 17 נקודות, אחת פחות מרוסיה והיא יודעת היטב שאסור לה לשמוט נקודות ביתיות מול הנבחרת של אלי גוטמן. הפורטוגלים בונים כמובן על כריסטיאנו רונאלדו, שכבש לא פחות מ-15 שערים בתשעת משחקיו האחרונים.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער נבחרת פורטוגל. GettyImages
מאמין בניצחון. רונאלדו/GettyImages

המגה סטאר הפורטוגלי, שבמשחק בישראל, שהסתיים ב-3:3, התקשה לא מעט מול ההגנה של גוטמן, אבל הצליח לבשל את השער השני של פורטוגל, אמר היום במסיבת עיתונאים: "כל השחקנים בנבחרת שלנו משחקים במועדונים גדולים ואנחנו צריכים להביא את האחריות משם ולהתנהג ולשחק בהתאם גם בנבחרת. אם לא ננצח את שני המשחקים הקרובים, אין לנו בכלל מה לחשוב על המונדיאל".

עוד אמר כוכב ריאל מדריד: "אני משוכנע שננצח את ישראל. אנחנו פייבוריטים, נעלה על המגרש וניקח את הנקודות. זה לא משחקי הדחה, אבל נצטרך לנצח ואז לראות מה רוסיה תעשה. אני לא מאמין בניצחונות קלים ואני לא מאמין שישראל זרקה את המגבת לזירה וויתרה. הם יעשו הכול כדי לנצח ונצטרך להיות במיטבנו. יש לנו סיכוי מצוין לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully