וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אוסטין פרימן עשוי להחליף את אולי ביילי

9.10.2013 / 15:10

הגארד ששיחק בקבוצה בעונה שעברה עשוי לחזור ולהחליף את הפורוורד שנחתך וכבר טס לארה"ב. שון דניאל הצטרף רשמית

גארד מכבי אשדוד בעונה שעברה אוסטין פרימן צפוי לחזור לקבוצה בימים הקרובים. באשדוד לא היו מרוצים מהיכולת במשחקי ההכנה והחליטו לבצע שינוי כשמי ששילם את המחיר הוא אולי ביילי, הזר שהיה אחרון לחתום ולא הרשים. באשדוד מקווים שיצליחו לצרף את פרימן שמחזיק בהצעה גם מהליגה היוונית, ולהגיע בצורה טובה יותר לפתיחת הליגה בשבוע הבא. ביילי כבר טס בחזרה לארצות הברית.

שחקן מכבי אשדוד אוסטין פרימן. מגד גוזני
מחזיק גם בהצעה מהליגה היוונית. אוסטין פרימן/מגד גוזני

פרימן (24, 1.90), בוגר מכללת ג'ורג'טאון משנת 2011, שיחק בעונה שעברה בהצלחה בפורלי מהליגה האיטלקית השנייה, והגיע כהבטחה גדולה להפועל אילת בתחילת העונה שעברה. בפתיחת העונה הוא עמד בציפיות וגילה יכולת נהדרת, אך לאחר מכן חלה ירידה ביכולתו וב-11 משחקים באילת רשם פרימן 12.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע. הוא המשיך בדרום, הפעם באשדוד ורשם 15.1 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של נתי כהן באשדוד כולל מלבד ביילי שעזב, את הזרים מרכוס דאב, ריאן פירסון וקני הייז ואת הישראלים גל איתן, משה מזרחי, אלעד הופמן, ליאור ליפשיץ, אור קהל, שון לבנובסקי, עמית ביר-כץ ושון דניאל שהתאמן לאחרונה עם הקבוצה והצטרף רשמית. הקבוצה תפתח את העונה ביום ראשון הקרוב במשחק חוץ קשה מאוד מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully