וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חולון נגד המנהלת: שנו את שעת המשחק עם מכבי ת"א

9.10.2013 / 12:26

בקבוצה של דורסמן התאכזבו לגלות כי מחזור הפתיחה ייערך ביום ב' בשעה 18:45: "חבל שהמשחק יחל והיציעים חצי ריקים"

בהפועל חולון התאכזבו לגלות כי משחק פתיחת העונה של הקבוצה ביום שני הקרוב נגד מכבי תל אביב ייערך בשעה 18:45, לצורך שידור המשחק בערוץ 1. בקבוצה פנו הבוקר (רביעי) למנהלת הליגה על מנת לנסות להעביר את המשחק לשעה מאוחרת יותר כדי למנוע מצב בו היציעים עשויים להיות דלילים באופן חריג. כמו כן תמהים בקבוצה מדוע שני משחקיהם במסגרת גביע ווינר נערכים בשעה 18:15, מה שגם מקשה על האוהדים להגיע ולצפות בשחקנים החדשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים חגיגה ביציעים. מיקי דורסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נוצר מצב ששני משחקי הקבוצה בגביע ווינר משוחקים בשעה 18:15, שעה לא נוחה לכל הדעות, שעה שלא מאפשרת לחלק גדול מאוהדינו הרבים והססגוניים להגיע ולתמוך בקבוצה", נכתב בהודעת הקבוצה, "כמו כן משחק פתיחת העונה הביתי של הקבוצה ביום ב' הקרוב מול מכבי תל אביב נקבע לשעה 18:45, וכך נוצר מצב שמשחק שאמור להיות חגיגי ומלא הפתעות שמתוכננות על ידי הנהלת הקבוצה יחל כשהיציעים חצי ריקים. כולנו רוצים לראות אולמות מלאים וחגיגה ביציעים ולכן מועדון הכדורסל של הפועל חולון פונה למנהלת הליגה ולגוף הטלוויזיוני המשדר לשקול שוב את שעת פתיחת המשחק, מה גם שבאותו הערב לא מתקיים מחזור ליגה העל בכדורגל, דבר שיכול וצריך להקל על גמישות בשעת פתיחת המשחק ושידורו".

המשחק ייפתח בשעה מוקדמת בשל ההסכם בין מנהלת הליגה לערוץ 1 שצפוי להיחתם עד לסוף השבוע, לפיו ברשות השידור יקבלו את הזכויות על המשחק המרכזי בליגה וייצרו ערב ספורט, בצוותא עם שידור המשחק המרכזי בכדורגל. הכוונה של הערוץ הראשון הוא לשדר את משחק ליגת העל בכדורסל לפני ליגת העל בכדורגל וליצור רצף ספורט של ארבע שעות. ליגת העל בכדורגל לא תשוחק השבוע בשל משחקיה של נבחרת ישראל נגד פורטוגל וצפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully