וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: משומר, בן הרוש ואלברמן תורגלו בהרכב

9.10.2013 / 23:10

גוטמן שוקל קישור מעובה, בן חיים תורגל לסירוגין. ראדי, קינן, רפאלוב, ברדה ושכטר על הספסל. גורם: "גוטמן עשוי להמשיך"

"שני המשחקים הקרובים עשויים לקבוע במידה מסוימת מה יקרה עם אלי גוטמן, אבל הוא בהחלט מועמד להמשיך. אנחנו לוקחים הכול בחשבון, אבל קודם נצטרך לשבת איתו ולשמוע מה הוא חושב על הקמפיין", אמר הבוקר (רביעי) גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל על מצבו של מאמן הנבחרת אלי גוטמן, שזוכה לאחרונה לתמיכת רוב שחקני הנבחרת, בהם מאור מליקסון ועדן בן בסט שכבר הצהירו כי על המאמן להמשיך לקדנציה נוספת. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון נחת הערב בפורטוגל ויצפה במשחק. "כל אחד רוצה לאמן את הנבחרת, אבל אני לא לחוץ. נחכה לפגישה עם אבי ונחליט יחד", אמר לאחרונה גוטמן למקורביו.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
"כל אחד רוצה לאמן את הנבחרת, אבל אני לא לחוץ. נחכה לפגישה עם אבי ונחליט יחד". אלי גוטמן/ברני ארדוב

באימון הערב של הנבחרת תרגל המאמן אלי גוטמן את אייל משומר ועומרי בן הרוש כמגנים ואת איתן טיבי וטל בן חיים כבלמים. שרן ייני, ביברס נאתכו, ערן זהבי, מאור מליקסון ועדן בן בסט תורגלו כצפוי והשחקן החמישי בקישור היה גל אלברמן. לסירוגין תורגל גם החלוץ טל בן חיים כשחקן כנף על חשבון אלברמן ונראה כי רק באימון מחר תתקבל התמונה הסופית. המשמעות: זהבי יקבל חופש פעולה בחלק הקדמי, עמדה שבה הוא מצליח במדי מכבי תל אביב. אריאל הרוש, מהראן ראדי, דקל קינן, ליאור רפאלוב, אליניב ברדה ואיתי שכטר ימתינו להזדמנות מהספסל.

"בכל שילוב בין שחקני ההתקפה, המערך לא ישתנה", הבהירו בנבחרת. "לפורטוגל יש שחקנים כמו רונאלדו שאסור להשאיר רגע לבד, כל רגע כזה יכול לעלות ביוקר", הבהיר גוטמן לשחקנים.

הנבחרת נחתה אחר חצות בליסבון והשחקנים עשו את דרכם ישירות למלון. היא קיימה אימון ומחר תקיים את מסיבת העיתונאים הרשמית ואימון מסכם לקראת המשחק בשישי. הנבחרת תנחת בישראל במוצאי שבת ולמחרת בערב תפתח בהכנות לקראת המשחק מול צפון אירלנד (שלישי, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully