וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט: "אלי גוטמן צריך להישאר בתפקיד"

8.10.2013 / 11:40

גם חלוץ טולוז תומך במאמן: "הנבחרת לא מעדה בגלל שחמד ואני לא שיחקנו". נאתכו נטש את האימון בגלל כאבים וייבדק

עדן בן בסט שחקן נבחרת ישראל חוגג שער מול פורטוגל. קובי אליהו
"יש שגרירים שעוברים תקופות פחות טובות". בן בסט חוגג ב-3:3 מול פורטוגל/קובי אליהו

"אני לא חושב שצריך לדבר במונחים של החזרת הכבוד. הנבחרת צריכה לשמור על הכבוד בכל הופעה שלה. אנחנו נוסעים לפורטוגל כדי להוות יריב שקול. אם נזכה לנצח, אז מה טוב. הייתה לנו אפשרות לעלות מהבית הזה אם היינו מנצחים את אז'רבייג'אן בבית, כי ברוסיה הכל היה נראה אחרת. זה מה שחתם את המצב שלנו". כך אמר חלוץ טולוז ונבחרת ישראל, עדן בן בסט, לקראת ההמראה של נבחרת ישראל הערב לליסבון, לקראת המשחק ביום שישי.

אחרי קשר ולנסיין מאור מליקסון, שאמר בוואלה! ספורט כי המאמן צריך להמשיך בתפקידו, גם בן בסט הצטרף לתחושות שלו. "אלי הוא אחד המאמנים הטובים שיש לנו בישראל. קטונתי מלדבר עליו", אמר. "אי אפשר לקחת מגוטמן את מה שעשה בכדורגל. אני חושב שהוא צריך להישאר. לשחקנים יש חלק בלתי נפרד מהתוצאות. אנחנו צריכים לקחת אחריות כמו שאלי לוקח אחריות על עצמו".

השוער דודו אוואט קיבל אישור להגיע ישירות לליסבון ואמור להגיע כבר הערב לבית המלון בו תתאכסן הקבוצה החל מהלילה. ביברס נאתכו נאלץ לנטוש הערב את האימון לאחר שחש בכאבים והוא צפוי להיבדק על ידי הצוות הרפואי. אלי גוטמן יגבש את ההרכב שלו לקראת המשחק, כשמספר שחקנים ובהם איתן טיבי וערן זהבי הבטוחים בהרכב. גם אייל משומר ואופיר דוידזאדה צפויים לפתוח. הבלם טל בן חיים לא נכלל בסגל סטנדרד ליאז' ולכן גוטמן יצטרך להחליט האם לפתוח עם הבלם או להחליפו בדקל קינן.

על השאלה מדוע רק שבעה שגרירים זומנו לסגל של גוטמן אמר: "זה עניין של תקופות. יש שגרירים שעוברים תקופות פחות טובות. אני באופן אישי חזרתי מפציעה לפני שבועיים ועובד קשה באימונים. חזרתי לכושר". על השאלה כמה השפיעה על הנבחרת העובדה שהוא ותומר חמד נעדרו מהמשחק האחרון אמר: "לנבחרת יש הרבה שחקני טובים, לא נכון לומר שבגלל שתומר חמד ואני לא שיחקנו אז הנבחרת מעדה. כשלא הולך, תמיד מחפשים מי חסר. תומר שחקן חשוב ואני שיחקתי טוב בנבחרת, אבל יש לאלי כל כך הרבה בחירות. זה לא שיחק תפקיד".

"אחרי המשחקים האחרונים נגד אזרבייג’אן ורוסיה, היה אפשר לסמן את הקמפיין ככושל", המשיך החלוץ ששותף עשר דקות במדי טולוז בניצחון הביתי על ניס בתחילת השבוע. "מצד שני, הקמפיין לא הסתיים, יש על מה לשחק, יש עוד משחק נגד פורטוגל ואת צפון אירלנד. צריך לסיים את הקמפיין עם טעם טוב".

בן חיים: "ראינו כבר נבחרות קטנות שמנצחות גדולות"

לנבחרת זומנו יותר שחקנים ממכבי תל אביב מאשר לגיונרים

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully